Problem med font/colour/scheme palette
Fra : Knud

Dato : 23-01-01 22:44

Hej

Jeg har lige pludselig fået et problem med at min warp 3 FP lock'er up
når man åbner en af disse <subj>.

Har selvfølgelig checket alt hvad der muligvis er ændret i den sidste
tid men problemet er at jeg ikke ved præcis hvornår det er opstået.

Nogen forslag ?

Knud

Fra : Knud

Dato : 25-01-01 21:08

Årsagen var en række filer fra en SDDSE GRADD installation jeg havde
haft, af en eller anden årsag erstattede min GRADD 080 ikke disse filer.

Mvh.

Knud