MS Project 2002 Skabeloner
Fra : Sune Larsen

Dato : 17-11-03 13:36

Hej

Hvor finder jeg skabeloner til MS Project 2002? Har kigget en del på
Microsoft's hjemmeside, uden held.

Jeg har en lille købmand og mange skiftende medarbejdere (og arbejdstider),
så jeg vil prøve at lave lidt medarbejderstyring med MS project, hvis det
altså kan lade sig gøre!? Nogen som kender til en god skabelon at gå fra, i
forhold til min situation?

Hilsner Sune

Fra : pre

Dato : 17-11-03 16:31

Noget i denne retning?
Se OfficeUpdate for flere.
pre

Results 1-25 of 29, sorted by best match Page: [1] 2 Next

Employee absence tracker

Human Resources > Employee Management

Rating: (1 vote)

Employee shift schedule

Human Resources > Employee Management

Rating: (1 vote)

Employee Inquiry Form

Human Resources > Employee Management

Provided by: HR.com

Employee orientation

Human Resources > Hiring Employees > New Employee Information

Employee timecard (daily, weekly, monthly, and yearly)

Human Resources > Payroll and Scheduling

Employee promotion announcement

Human Resources > Employee Management > Employee Recognition

Provided by: McGraw-Hill, '101 Best Resumes' by Deborah Dib, CPRW

Employee Self Evaluation Plan

Human Resources > Employee Management

Provided by: HR.com

Employee status report

Human Resources > Employee Management

Employee id badge (portrait)

Human Resources > Employee Management

Employee id badge (landscape)

Human Resources > Employee Management

Employee benefits manager resume

Your Career > Resumes > Job-Specific Resumes

Provided by: Career Press, '101 Great Resumes'

2003 vacation request planner

Calendars and Planners > Schedules and Planners

Rating: (5 votes)

Time Sheet - monthly

Human Resources > Payroll and Scheduling > Time Sheets

Provided by: Signform (UK) Ltd

Rating: (5 votes)

Performance Review (long)

Human Resources > Employee Management > Performance Reviews

Provided by: HR.com

Rating: (8 votes)

Training Rollout Initiative and Plan

Meetings and Projects > Project Management

Provided by: Enlightened Concepts, LLC

Bank customer service representative cover letter

Your Career > Cover Letters > Job-Specific Cover Letters

Provided by: McGraw-Hill, '101 Best Resumes' by Deborah Dib, CPRW

Rating: (2 votes)

Salary Scale Comparison Form

Human Resources > Payroll and Scheduling

Provided by: HR.com

Rating: (1 vote)

Compensation Adjustment Form

Human Resources > Payroll and Scheduling

Provided by: HR.com

Rating: (1 vote)

Performance Review (peer)

Human Resources > Employee Management > Performance Reviews

Provided by: HR.com

Rating: (6 votes)

Human Resources Interview Plan

Human Resources > Hiring Employees

Provided by: QuantumPM

Reference for administrative employee

Your Career > References and Recommendations

Provided by: McGraw-Hill, '101 Best Resumes' by Deborah Dib, CPRW

Reference for managerial employee

Your Career > References and Recommendations

Reference for professional employee

Your Career > References and Recommendations

Introduction of new employee

Human Resources > Hiring Employees > New Employee Information

Provided by: McGraw-Hill, '101 Best Resumes' by Deborah Dib, CPRW

Newsletter template with Dots theme

Marketing > Marketing Materials > Newsletters s

Fra : Sune Larsen

Dato : 17-11-03 22:26

"pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> wrote in message
> Noget i denne retning?
> Se OfficeUpdate for flere.

Ja, noget i den retning. Har ledt, kan ikke finde noget af det du kan finde.
Hvis jeg går under skabeloner er det eneste som kommer i nærheden er en
dårlig excel abejdsuge skabelon. :/

Hilsner Sune

Fra : pre

Dato : 18-11-03 08:55

Begynd på denne adresse - det hele skal med på én linie. Vælg Projekt for
at komme videre.
pre

http://office.microsoft.com/officeupdate/downloads.aspx?CategoryID=CD010224971033&CTT=4&Origin=ES790020041033

Fra : Sune Larsen

Dato : 19-11-03 21:25

> Begynd på denne adresse - det hele skal med på én linie. Vælg Projekt for
> [...]

Så får jeg bare tre punkter, ingen af dem indeholder skabeloner... :/

Add-ins
Updates
Converters

Fra : pre

Dato : 19-11-03 22:55

Ubegribeligt men prøv denne:
http://office.microsoft.com/assistance/preview.aspx?AssetID=HP052611491033&CTT=98

Det er en Assistant side og der er en klikmulighed for Templates

Der er åbenbart drøn på MS lige nu. Jeg er nødt til at bryde for at nå et
fly, men jeg er hurtigt tilbage.
I værste fald brug MS hjemmesidens søgeboks til at finde en af titlerne.
pre

Fra : pre

Dato : 21-11-03 21:03

Det er højest mystisk, men det er meget, meget svært at komme ind til den
side. Men stædighed belønnes åbenbart for nu lykkedes det, endda med det
oprindelige Url som blev afvist før.

Så jeg gar hentet to skabeloner (på lykke og fromme). Du kan få dem ved at
sende en (tom) mail til mig - med ordet skabelon som emne. Den rigtige
adresse er sendtome + alt efter @. Selv a´et skal også med.
pre