Blyhagl
Fra : Asger Nybo Larsen

Dato : 15-11-03 21:00

Hvem har DK's billigste blyhagl?

Jeg mangler 12 kg blyhagl. Hvor får jeg fat i det til en rimelig penge?
Er der i øvrigt ikke noget om at det skal være zinkcoatede blyhagl nu?

Jeg formoder at det ikke kan betale sig at sende blyhagl med posten, hvorfor
afhentningsstedet helst skal være i Jylland.

--
Med Venlig Hilsen

Asger Nybo Larsen

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 16-11-03 21:18

Asger Nybo Larsen wrote:
> Er der i øvrigt ikke noget om at det skal være zinkcoatede blyhagl nu?

Jeg har set dem hos en forhandler her i københavn.. :)

Fra : Morten Dall

Dato : 16-11-03 23:13

"Asger Nybo Larsen" <dykning[slet-dette]@indbakke.dk> skrev i en meddelelse

> Er der i øvrigt ikke noget om at det skal være zinkcoatede blyhagl nu?

så vidt jeg har hørt, så er dykker undtaget, og har fortsat lov til at bruge
bly hagel, men det er kun hvad jeg har hørt, så det er ikke 100% sikkert

mvh Morten Dall

Fra : Klaus Christensen

Dato : 17-11-03 13:40

Hej Asger!

Det billigste vil nok være at du selv cykler om til Aquatic på
Bredskiftevej - deres blyhagl er zinkcoatede.

KC

--
Klaus Christensen
CMAS***, PADI Divemaster, CMAS og PADI Basic Nitrox.

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 17-11-03 14:19

AquaSport har dem...

Fra : Henning

Dato : 17-11-03 15:49

On Mon, 17 Nov 2003 14:19:29 +0100, "Claus Grell Hansen"
<claus@acone.dk> wrote:

>AquaSport har dem...

Kopi fra oprindelig indlæg:

AquaSport bor midt i København, sidst jeg kiggede efter var der stadig
en bette klat mellem Sjælland og Jylland

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 17-11-03 18:13

Sorry...
Men man fristes til at sige.. "Du kan jo løbe hvor vejen er god"

Fra : Michael frøkjær

Dato : 17-11-03 17:09

blyhagl kan købes i Søsport - Århus 20kr/kg så vidt jeg husker!!

\michael