NAPI : Det forbedrede system
Fra : Søren Arnvig

Dato : 15-11-03 09:36

Det ser ud til at der er kommet et nyt undervisnings system,
som nok vil virke lidt kontroversielt på mange.

Men ærligt talt: Har de ikke fat i noget her ?

http://www.fbuc.org.za/Humour.htm

Søren Arnvig

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 15-11-03 09:53

Søren Arnvig skrev i Message-ID:
<3fb5e5d2$0$69988$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

> Det ser ud til at der er kommet et nyt undervisnings system,
> som nok vil virke lidt kontroversielt på mange.

> Men ærligt talt: Har de ikke fat i noget her ?

I hvert fald ikke originalitet i deres forsøg på humor.

--
Peter Fjelsten (DIR-DK, EKPP) Om DIR <http://www.dir-dk.org/>
MSN "fjelsten@yahoo.com" Huledykning <http://www.ekpp.org/>

Fra : Michael Ulstrup

Dato : 15-11-03 11:13

haha, det er da humor!

Fra : Claus Larsen

Dato : 15-11-03 17:21

"Søren Arnvig" <venator@SPAMOFF_get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Det ser ud til at der er kommet et nyt undervisnings system,
> som nok vil virke lidt kontroversielt på mange.
>
> Men ærligt talt: Har de ikke fat i noget her ?
>
> http://www.fbuc.org.za/Humour.htm

Jeg syntes måske at de lægger sig lige lovligt tæt op af flere af de
eksisterende organisationer
Der er dog et par specialities der er pillet fra.
Hvilket jeg ser som en posetiv udvikling.

Hvad er det lige man tænker på når man ser dette site?
Det kan da kun give stof til eftertanke.

Hilsen
Claus Larsen

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 16-11-03 19:22

"Søren Arnvig" <venator@SPAMOFF_get2net.dk> wrote in message
> Det ser ud til at der er kommet et nyt undervisnings system,
> som nok vil virke lidt kontroversielt på mange.
>
> Men ærligt talt: Har de ikke fat i noget her ?

*ROFLMAO*

I den grad..... især med dette specialty synes jeg at de har ramt en stor
mangel indenfor de etablerede systemer

5.3 Lake entry diver.

This specialty teaches divers how to enter and exit lakes without slipping
on sea weed and getting ones equipment all dirty

Thore