pps filer
Fra : Carsten

Dato : 17-11-03 07:40

Hej har fået nogle pps filer, fra en win bruger, men kan ikke lige hitte ud
af hvordan jeg skal åbne dem i linux har prøvet med MPlayer Xine XMovie
uden held
/Carsten

Fra : Rander

Dato : 17-11-03 08:53

Mon, 17 Nov 2003 07:40:26 +0100 brugte Carsten 4 linier på at fortælle
dette til dk.edb.system.unix:

>Hej har fået nogle pps filer, fra en win bruger, men kan ikke lige hitte ud
>af hvordan jeg skal åbne dem i linux har prøvet med MPlayer Xine XMovie
>uden held

Det er PowerPoint-filer - åbn dem med OpenOffice Impress.

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Den vigtigste rejse, man kan gøre i sit liv,
er at møde andre mennesker på halvvejen. (Henry Boy)