MS Windows
briani 27239
Gemme jpg ?
Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 16-11-03 21:30

Jeg kan ikke forstå hvorfor min WinXP Pro Eng. kun gemmer billeder i bmp når
jeg højrer-klikker på nettet.......er det muligt at få den til at genkende
det rigtige format?
Der er inst. sp2

Fra : Torben

Dato : 16-11-03 21:47

"Jan Mejer Rasmussen" <jamera@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
bmp når
> jeg højrer-klikker på nettet.......er det muligt at få den til at

Tøm midlertidlige internetfiler.
--
Mvh Torben

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 16-11-03 22:30

> Tøm midlertidlige internetfiler.
> --
> Mvh Torben

Det virker ikke.......

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 16-11-03 22:38

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-11-03 22:39

"Jan Mejer Rasmussen" <jamera@ofir.dk> skrev :

>Det virker ikke.......

Husk, at en genstart kan være nødvendig og at du tømmer den på
den rigtige måde under internetindstillinger og ikke direkte i
mappen.
--
Knud

Fra : Thomas Madsen

Dato : 16-11-03 22:37

Jan Mejer Rasmussen skrev:

> Jeg kan ikke forstå hvorfor min WinXP Pro Eng. kun gemmer billeder
> i bmp når jeg højrer-klikker på nettet.......er det muligt at få
> den til at genkende det rigtige format?

Har du tømt browsercachen som beskrevet her:
<news:Xns943314E25C7D7.thomas@madsen.tdcadsl.dk> og har du evt.
prøvet at genstarte computeren efter cachen er blevet tømt?

> Der er inst. sp2

Vil det sige at du kører med en beta-servicepack? SP2 er ikke
udgivet officielt endnu.

Madsen.