MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvordan ændre: "Hans Paulin" <hans fjernes~
Fra : Hans Paulin

Dato : 15-11-03 17:58

Hvordan kan man ændre fx:

"Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.invalid> skrev i en
meddelelse news:bp5jp2$20pn$1@news.cybercity.dk

....til noget andet, som mange jo gør - á la: "Det var en mørk og
stormfuld aften..."...hvis I forstår hvad jeg mener...
Hans

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-11-03 18:05

> ...til noget andet, som mange jo gør - á la: "Det var en mørk og
> stormfuld aften..."...hvis I forstår hvad jeg mener...

prøv at spørge i news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 15-11-03 18:09

Ivan V. Klattrup wrote:
> "Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.invalid> skrev i en meddelelse
>
> prøv at spørge i

I will!
Hans

Fra : Jens

Dato : 15-11-03 18:12

> I will!

Jeg tester lige

Mvh Jens

Fra : Jens

Dato : 15-11-03 18:14

"Jens" <mkg@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tester lige

..... test fejlede....

Mvh Jens

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 16-11-03 01:00

Jens wrote:

> .... test fejlede....

Nej Testen var godnok. Den oprindelige spørger fik kvallifiseret hjælp
i den gruppe han fik henvist. Hvis du blot skulle teste din nyhedslæser,
må jeg gøre opmærksom på at der findes ganske udmærkede grupper
der netop hedder test. F.eks. news:dk.test din udbyder har sikkert også
testgrupper.

mvh
Henning

Fra : Jens

Dato : 16-11-03 01:29

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@virker.ikke> skrev i en meddelelse

> Nej Testen var godnok. Den oprindelige spørger fik kvallifiseret hjælp
> i den gruppe han fik henvist.

Sikkert, den følger jeg ikke.

> Hvis du blot skulle teste din nyhedslæser,

Det skulle jeg så ikke, det var et skud på en mulig løsning, jeg hader
tillægsprogrammer af princip.

> må jeg gøre opmærksom på at der findes ganske udmærkede grupper
> der netop hedder test. F.eks. news:dk.test din udbyder har sikkert også
> testgrupper.

Sandelig, men var det blevet set hvis det havde virket ?

Jeg tillod mig at ofre 10 sekunder af din tid på at løse et problem for mig
selv og andre, undskyld, det skal ikke ske igen, medmindre du læser det der
står efter "tester lige" i en post fra mig.

Mvh Jens.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-11-03 02:20

In article <bp6g44$r1u$1@news.net.uni-c.dk>, mkg@jellingnet.dk says...
> Sikkert, den følger jeg ikke.

Det burde du måske. Ellers lad være med at fortsætte i samme spor i en
forkert gruppe.

> Sandelig, men var det blevet set hvis det havde virket ?

Ja, af dig. Derefter kunne du henvise til din løsningsmulighed.

> Jeg tillod mig at ofre 10 sekunder af din tid på at løse et problem for mig

Jens, jeg har altid næret dyb respekt for dig herinde, men den respekt
fik et voldsomt knæk med denne tråd.

FUT:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Edmund

Dato : 15-11-03 18:05

Hans Paulin skrev:

> [...]
>
> ...til noget andet, som mange jo gør - á la: "Det var en mørk og
> stormfuld aften..."...hvis I forstår hvad jeg mener...

Det gøres med programmet OE-QuoteFix som der bliver skrevet meget om i

dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

--
Mvh Edmund

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-11-03 18:12

"Hans Paulin" skrev :

>Hvordan kan man ændre fx:

Mener man kan med Quotefix, spørg i Outlook Expressgruppen, der
ved de mere om det. (se signatur)

Ellers kan du jo altid skrive det manuelt.

med venlig hilsen
Knud
--
Bruger du Outlook Express?
Så er der gode råd at hente i
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Hans Paulin

Dato : 15-11-03 18:30

Det var en mørk og stormfuld aften, da
cgncrv8qlqhf7k4pa2gblkc6k21qt7upoe@dtext.news.tele.dk,
Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> griflede:

> Mener man kan med Quotefix, spørg i Outlook Expressgruppen, der
> ved de mere om det. (se signatur)

....been there - done that!

> Ellers kan du jo altid skrive det manuelt.

....*host* - dét har jeg ikke energi til...
Hans