hvordan laver jeg en cookie
Fra : Thomas Hansen

Dato : 16-11-03 19:49

jeg har et problem med et billede på en hjemmeside
http://www.treazure.1go.dk som skal downloades igen og igen men
jeg har på fornemmelsen at det kan rettes med en cookie der
finder billedet på brugerens temp internet files, istedet for at
det skal downloades igen og igen.
er der nogle der kan hjælpe mig, jeg kender ikke en prut til
hvordan jeg laver en cookie, kan det laves i html da jeg ikke har
lært mig asp eller andet

tak for hjælpen
med venlig hilsen
Thomas Hansen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Morten Larsen

Dato : 16-11-03 20:53

Nej.. en cookie kan ikke laves i HTML.. den bliver lavet i ASP.. jeg
vil tro du kan finde noget om det i HTMLs ASP tutorial hvis du
kigger efter det.. jeg er ikke vildt meget inde i ASP endnu, så jeg
kan det ikke i hovedet

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-11-03 22:19

Morten Larsen <turbinator@larsen.dk> wrote in

> [...]
> jeg vil tro du kan finde noget om det i HTMLs ASP tutorial hvis
> du kigger efter det.. jeg er ikke vildt meget inde i ASP endnu,

Du behøver nu overhovedet ikke ASP for at laver cookies, du kan nøjes
med JavaScript - eller iøvrigt bruge stort set ethvert tilgængeligt
serversidesprog.

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898