Skærme
Fijala 3554
LG Flatron L1710B S-IPS panel og produktio~
Fra : [8000] Lasse Ramsgaa~

Dato : 16-11-03 14:35

Hej.
Ifølge prad.de er denne skærm med S-IPS panel hvis den er produceret efter
marts 2003. Mit spørgsmål er derfor hvordan man sikre sig at få en af disse
skærme. Jeg har sendt mails til flere forhandlere, men de meddeler at de
ikke kan sige/garantere noget mht. produktionsdatoen.
Kan man på nogen måde via eks. modelnummeret sikre sig den rigtige skærm??

Citat fra prad.de:
Gemäß den uns vorliegenden Informationen wurde bis Februar 2003 im LG L1710B
ein TN Panel verbaut und ab März 2003 soll ein S-IPS Panel verbaut werden.

På forhånd tak

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 16-11-03 15:32

[8000] Lasse Ramsgaard wrote:
> Kan man på nogen måde via eks. modelnummeret sikre sig den rigtige
> skærm??

Jeg har præcis samme spørgsmål - følger tråden tæt...

--
Martin K

Fra : rane

Dato : 16-11-03 17:56

On Sun, 16 Nov 2003 14:35:25 +0100, "[8000] Lasse Ramsgaard"
<ramsgaard@hotmail.com> wrote:

> [...]
>marts 2003. Mit spørgsmål er derfor hvordan man sikre sig at få en af disse

I værste tilfælde har du jo 14 dages returret som du kan bruge hvis du
skulle være uheldig og få én der er produceret før Marts 2003. Meeen
nu er vi i November 2003 - det skulle undre mig meget hvis du fik en
LG skærm der er mere end 8 måneder gammel.

Fra : ct

Dato : 21-11-03 14:45

det skulle undre mig meget hvis du fik en
> LG skærm der er mere end 8 måneder gammel.

min viewsonic var produceret 3mdr. før jeg købte den.
claus