Når nu man bliver stoppet!
Fra : Jens Hansen

Dato : 14-11-03 15:27

Hej NG

Jeg kører for tiden rundt på en gammel 30'er knallert (Puch Monza Juvel)
hvor begrænsningen er taget. Hvis de nu stopper en, hvad kan der så ske,
udover bøden? Er der ikke noget med at hammeren falder hvis de har stoppet
en 3 gange på en ulovlig knallert? Eller kan man blive ved så længe man
betaler hva' det nu koster?

En anden ting jeg har tænkt på er, hva sker der hvis de stopper en på en
45'er og det eneste der er problemet er at man ikke har noget kørekort?

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 14-11-03 15:37

> En anden ting jeg har tænkt på er, hva sker der hvis de stopper en på en
> 45'er og det eneste der er problemet er at man ikke har noget kørekort?

5000 i bøde. Du kan ligeså godt køre bil uden.

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 14-11-03 15:39

Hvis de nu stopper en, hvad kan der så ske,
> udover bøden?

Din knallert bliver måske inviteret (transporteret af falck) i synshallen -
ikke billigt.

Er der ikke noget med at hammeren falder hvis de har stoppet
> en 3 gange på en ulovlig knallert?

Jo, disse antal følger personen så efter 2 gange kan du ikke bare købe en
anden knallert, og låner du en vens der er ulovligt konfiskeres denne også.

Eller kan man blive ved så længe man
> betaler hva' det nu koster?

Nej....

Fra : Morten

Dato : 18-11-03 10:00

> Eller kan man blive ved så længe man
>
> Nej....

Joda !
Det kan bare godt komme til at koste en ny knallert...

Mvh
Morten

Fra : rotel

Dato : 09-02-04 17:42

en bøde ja og hvad så?
den kan de ikke indrive og du kan ikek afsone den, da det er blevet
afskaffet pga overfyldte fængsler.
Så hvad sker der? Ikke andet end at de stækker dig i overskydende skat.
Who cares!

Fra : Hekto

Dato : 09-02-04 18:23

rotel wrote in news:4027b89d$0$1597$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Who cares!

,,,,,, Big Brother!!!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : rotel

Dato : 09-02-04 21:44

fuck big brother

Fra : Hekto

Dato : 10-02-04 00:30

rotel wrote in news:4027f13b$0$1644$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> fuck big brother

Tremmekalv! .... be my guest!

Fra : rotel

Dato : 10-02-04 12:03

tamdyr styret af frygt !

Fra : Hekto

Dato : 10-02-04 12:11

"rotel" <rotel1@sol.dk> wrote in

> tamdyr styret af frygt !

Det eneste dyr der ikke lærer af sine fejl er mennesket. Det begår de samme
fejl igen .. og igen ... og igen ...!
Heldigvis har vi Darwin, så vi andre ikke skal belemres med deres
tilstedeværelse, indtil pensionsalederen opnås.

Fra : rotel

Dato : 11-02-04 08:45

Jeg må konstatere at tamdyret ikke har lært at læse.
Øvelsen drejer sig ikke om at lære her, men om at læse.
Hvad jeg gør står for min regning og hvad tamdyret gør står for hans
regning. Tamdyret har ikke empati nok til at fornemme at jeg ikke er
påvikelig af tåbelige argumenter.
Her kommer den manglende intelligens ind i billedet..
Nogle vil kalde det spildt krudt, andre idioti.
Men bestemmer selv hvor man vil vil ligge sin hovdevægt i denne sag.

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 11-02-04 09:09

"rotel" <rotel1@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg må konstatere at tamdyret ikke har lært at læse.

Hvordan kan du dog komme frem til den konklusion? "Hekto" kan da sagtens
læse...
Måske du mener "læse og _forstå_"? Det kan til tider være svært at tyde
(forstå) forfatterens mening i skriftsproget, da ansigtsudtryk og kropssprog
afslører mere end der bliver sagt - dertil har vi "smileys"... hermed ikke
sagt at de er en 100% erstatning.

> Øvelsen drejer sig ikke om at lære her, men om at læse.

Hvilken øvelse er det du snakker om? Nu kan jeg måske heller ikke læse ?

> Hvad jeg gør står for min regning og hvad tamdyret gør står for hans
> regning. Tamdyret har ikke empati nok til at fornemme at jeg ikke er
> påvikelig af tåbelige argumenter.

Selvfølgelig står hvad du gør for din regning. Du er jo elendig til at
citere og er af samme grund svær at diskutere/debattere med.

> Her kommer den manglende intelligens ind i billedet..

Fra hvis side? Det er efter min mening tegn på manglende intelligens at
blive ved med at tune sin scooter/knallert for derved gentagne gange at få
den konfiskeret. Det bliver en dyr affære som man bør lære af - nøjatigt om
"Hekto" skrev, og har gjort. "Hekto" har lært, han kører derfor motorcykel.

> Nogle vil kalde det spildt krudt, andre idioti.

Man kan sagtens spilde sit krudt og føle sig som en idiot på samme tid -
derfor behøver man ikke at være idiot i ordets sande betydning.

> Men bestemmer selv hvor man vil vil ligge sin hovdevægt i denne sag.

Nemlig.

Fra : rotel

Dato : 11-02-04 17:38

du er for smalsporet og har ikek get lang nok tid i skole

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-02-04 18:55

On Wed, 11 Feb 2004 17:37:37 +0100, rotel wrote:

> du er for smalsporet og har ikek get lang nok tid i skole

Ahh den holder vist ikke helt her og gæt selv hvorfor..

Løber du tør for idéer så besøg www.usenet.dk og søg nærmere..

Er du statig tom for idéer så led efter citatteknik...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : rotel

Dato : 11-02-04 19:46

ellers tak jeg har et liv

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 12-02-04 10:04

"rotel" <rotel1@sol.dk> skrev i en meddelelse
> du er for smalsporet og har ikek get lang nok tid i skole

"smalsporet" og "ikke gået lang tid nok i skole" ?
Lær at citere, jeg kan ikke se hvordan du kan komme frem til den
konklusion...

Fra : Hekto

Dato : 11-02-04 12:30

"rotel" <rotel1@sol.dk> wrote in

> [...]
> Nogle vil kalde det spildt krudt, andre idioti.
> Men bestemmer selv hvor man vil vil ligge sin hovdevægt i denne sag.

Jeg kan ud af dine svar forstå, at du kun har foragt til overs for
samfundets (os andre) måde at håndtere mennesker med din persontype.
Det er tilsyneladende heller ikke gået op for dig, at dine forsøg på at
omgå straffelov og færdselslov, vil blive husket liiiidt længere end til
dagen i morgen; men den opdagelse har du så tilgode.
Erfaringen viser også, at Darwin klarer de tilfælde, der ikke lærer af
deres fejl. Måske vil du være istand til at huske dit møde med Darwin ...
måske ikke!

Fra : rotel

Dato : 11-02-04 17:39

vil du ikke nok bruge din doppel moral et andet sted ?
for du vil da ikek bilde mig ind at du aldrig kører for hurtigt vel ?
hvad gør darwin ved det ?

Fra : Hekto

Dato : 11-02-04 21:48

rotel wrote in news:402a5ad9$0$1561$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> vil du ikke nok bruge din doppel moral et andet sted ?
> for du vil da ikek bilde mig ind at du aldrig kører for hurtigt
> vel ? hvad gør darwin ved det ?

*LOL* ... jo, når du nu bér så pænt! ;oD

Jeg er ikke dobbeltmoralsk; men der er en afgørende forskel på os to:

Jeg kører ikke hurtigt med mindre jeg har vurderet at det dels er
risikofrit for mig selv; men i særdeleshed for andre!

Skulle jeg blive stoppet for det, ville jeg ikke forsøge at undlade
at betale bøden, ikke grine ad Lede Kaj og Slemme Åge og slet ikke
være så dum at tro, at bare fordi jeg ikke betaler, glemmer samfundet
bare det lille problem og så er den potte ude!

Jeg ville betale og trøste mig selv med at jeg jo har haft lidt sjov
for pengene. Alle vil være tilfredse og ingen ville bære nag.
Da jeg (forhåbentlig) tænkte mig om og så mig for da jeg gjorde det
.... bortset fra at have overset Lede Kaj og Slemme Åge ... holder
Darwin sig til Galapagosøerne!

(Det er dog ikke helt sandt; men det behøver du jo ikke vide! Jeg har
en skadet fod og en skadet skulder p.gr.a. at have kørt for stærkt!
Ikke for stærkt efter hastighedsgrænserne; men væltede med 30 Km/t
p.gr.a. dårlig bremseteknik i en presset situation:)

Fra : rotel

Dato : 11-02-04 22:42

dit problem
og selvom du mener at du kan overskue situationen og gir gas
står der måske en lille dreng og kigger på dig før du kører ham ned
hav fik du så ud af at snakke her for døve ører ?

Fra : Hekto

Dato : 11-02-04 22:52

rotel wrote in news:402aa1b5$0$1613$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> dit problem
> og selvom du mener at du kan overskue situationen og gir gas
> står der måske en lille dreng og kigger på dig før du kører ham
> ned hav fik du så ud af at snakke her for døve ører ?

??????? .... hvad jeg fik ud af at snakke for døve ører? ... ikke
noget! Det havde jeg ikke forventet at få! Du hører ihvertfald ikke
efter ... vil jeg gætte på!

Fra : rotel

Dato : 12-02-04 09:23

Næ hvad skulle jeg høre på ?
Min beslutinig er taget og kan ikke ændres.
Jeg ved godt at jeg laver ged i den, men er også parat til at æde det der
kommer.
Det er bare min eneste mulighed for at få noget sjov i gaden.
Og den vil jeg have uanset havd der sker.

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 12-02-04 10:06

"rotel" <rotel1@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Næ hvad skulle jeg høre på ?
> Min beslutinig er taget og kan ikke ændres.

HA! Og du mener JEG er "smalsporet" LOL!!!

Fra : Hekto

Dato : 12-02-04 10:13

> HA! Og du mener JEG er "smalsporet" LOL!!!

Tjaaaa .... øjnene der ser .... du ved!!??

Fra : rotel

Dato : 12-02-04 18:19

Ja jeg mener at du er smalsporet for du blander dig i noget som ikke kommer
dig ved.
Og når øretæverne så kommer flipper du ud.
hvis ud ikke kan tåle mosten så hold din næse væk i fremtiden.

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 12-02-04 21:19

"rotel" <rotel1@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Ja jeg mener at du er smalsporet for du blander dig i noget som ikke
kommer
> dig ved.

Hvis det er din måde at se verden på, så har jeg næsten ondt af dig.

> Og når øretæverne så kommer flipper du ud.

Flipper ud? Hvor ser du det?

> hvis ud ikke kan tåle mosten så hold din næse væk i fremtiden.

Hvad får dig til at tro at jeg ikke kan klare mosten?

Fra : rotel

Dato : 13-02-04 09:12

din opførsel

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 13-02-04 11:41

> din opførsel

Jeg forstår stadig ikke hvad du svarer på! Jeg stiller dig 2 spørgsmål.

Fra : rotel

Dato : 13-02-04 12:56

Du har fra begyndelsen blandet dig i en samtale som ikke er mellem mig og
dig.
Derfor vil jeg ikek svare på dine spørgsmål, af den simple grund at jeg ikke
taler med dig.
Var det så svært at forstå?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-02-04 18:56

On Fri, 13 Feb 2004 12:56:28 +0100, rotel wrote:

> [...]
> dig.
> Derfor vil jeg ikek svare på dine spørgsmål, af den simple grund at jeg ikke

Du er edermame arogant, så det batter... føj

*PLONK*

Fra : rotel

Dato : 13-02-04 20:22

Ja jeg er arrogant, i dine øjne.
I mine øjne, udgrænser jeg bare hvad jeg vil spilde min tid på og hvad jeg
ikke vil. Det kaldes bevidsthed i andre kredse.
Og disse kredse bliver tit opfattet som arrogante, men det er et kompliment
for mig. For det betyder at jeg ikke er som den grå masse.