BSD-varianter
Fra : Erlo Haugen

Dato : 14-11-03 15:24

Er der nogen der kort kan beskrive forskelle mellem BSD'erne?
Hvad bør man vælge til desktop? Flg. tænkes anvendt: Kontorprogrammer, mail,
news, internet browser, programmering, simpel billedbehandling, cd brænding.
Hvordan er H/W supporten, jeg tænker på scannere og printere?

--
Erlo
Remove the underscores

Fra : Jesper Louis Anderse~

Dato : 14-11-03 16:03

http://www.openbsd.org/goals.html
http://www.netbsd.org/Goals/
http://www.freebsd.org/ - jeg kender ikke deres praecise goal-side

> Hvordan er H/W supporten, jeg tænker på scannere og printere?

Jeg er selv meget tilfreds med NetBSD, men andre personer har andre
oensker.

--
Jesper

Fra : Internicserver

Dato : 19-11-03 08:16

Server + Webhotel

Redhat, SUSE, Debian, FreebSD, Windows, Mandrake, Slackware

http://www.denmarkserver.net

http://www.webzentrum.de