Postfix ?
Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 13-11-03 20:26

Hej NG

Jeg har et spørgsmål.

Jeg har en mailserver kørende, der kører postfix v. 2.0.16 og så vil jeg
godt lige høre hvad jeg skal skrive i main.cf eller muligvis transport
filen, for at når jeg sender en mail via min egen SMTP server, så står min
pc's navn og LAN ip adresse ikke i mailheaderen... altså så det ikke ser
sådan her ud:

slippe for, eller at der står noget pænere så som afsenders email f.eks
by test2.dk (Postfix) with SMTP

winxp er den maskine jeg sender mailen fra.

Hvordan gør jeg det ?

Mvh Jacob

Fra : Jesper Louis Anderse~

Dato : 13-11-03 22:29

On Thu, 13 Nov 2003 20:25:39 +0100,
Jacob d'Andrade <thezub@FJERNDETTEandrade.dk> wrote:

> slippe for, eller at der står noget pænere så som afsenders email f.eks
> by test2.dk (Postfix) with SMTP
>
> winxp er den maskine jeg sender mailen fra.
>
> Hvordan gør jeg det ?

Canonical rewrites.

--
Jesper