"OldSmurf" <Oldsmurf56@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:qKIsb.3474$DG6.2914@news.get2net.dk...
> Synes lige jeg vil komme med et lille indlæg vedr. min TDC ADSL med fast
IP.
>
> Prøvede helt tilfældigt i går eftermiddags at logge på serveren hjemme ud
> fra arbejde. Stor var overraskelsen, da meldingen Could not be found kom
>
Prøvede at pinge IP adressen - heller ikke hul igennem
>
> Da jeg kom hjem prøvede jeg så den anden vej - ingen problemer. Aha! Så er
> det nok IP adressen der er gået, tænkte jeg. Og et hurtigt kig på routeren
> bekræftede dette. Ny IP :-/
>
> Ringede straks til Erhverv Support - "Nej - du har da den IP adresse du
skal
> have." Så gravede han videre ... "Øh, det vist rigtig. Det er da mærkelig.
> Det er da aldrig sket før. Prøv at genstarte din router"
> Det hjalp ikke.
> "Nu giver jeg dig din gamle IP adresse tilbage - der går lige en halv
time.
> Så genstarter du bare din router og så er alt OK"
>
> Nå, en halv time efter: Nej. 2 timer efter: Nej. Men her til morgen: Ja -
> alt er OK.
>
> Nu har jeg ringet til Support igen med disse 4 spørgsmål:
> 1. Hvad gik der galt?
> 2. Hvor længe har min IP været "væk"? - Har lige selv fundet ud af
(v.hj.a.
>
http://uptime.netcraft.com) at min IP forsvandt den 11. nov.
> 3. Hvor tit sker det for TDC kunder?
> 4. Hvad gør i for at forhindre at det sker igen?
>
> Og nu venter jeg .....
>
> Hilsen,
> Jens
>
> Et lille PS.
> Har lige selv fundet ud af (v.hj.a.
http://uptime.netcraft.com) at min IP
> forsvandt den 11. november :-/
>
>
Hæhæ men servicen er fuldstædig i helt top, velkommen i den klub jeg er
meldt ud af *LOL* Håber det lykkes for dig i den sidste ende.
Mvh. Kurt Daniel Conradsen.