Tekst bliver ikke vist i IE
Fra : Benny Nissen

Dato : 13-11-03 06:38

Hejsa.

IE viser ikke teksten på denne side:
http://bennynissen.dk/tika/shop.php?item=1

Lige over de store billede er der en overskrift og noget tekst.
Når man markerer det med musen, så kommer det frem og bliver der.

Det bliver fint vist i NN7 og Opera7, så det er jo nok (som sædvanlig) IE
den er gal med.
Hvad skal jeg gøre ?

--
Benny

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 13-11-03 08:34

Benny Nissen wrote:
> [...]
> Når man markerer det med musen, så kommer det frem og bliver der.
>
> Det bliver fint vist i NN7 og Opera7, så det er jo nok (som sædvanlig) IE

Det første du skal gøre er at validere din XHTML-kode. "If in doubt, go validate"
http://validator.w3.org/

Der næst din CSS-kode.
http://jigsaw.w3.org/css-validator/

Og så til bug'en ... ja, nu hvor NS4 er død har IE overtaget pladsen som den mest buggy browser.

Den bug du er stødt på er beskrevet her:
http://www.positioniseverything.net/explorer/peekaboo.html

Umiddelbart ville jeg starte med position relative på din float-holder.
Hvis det ikke virker vil jeg float'e float-holderen og evt. angive width og height.

Håber at det hjalp

Hintzmann c",)

Fra : Benny Nissen

Dato : 13-11-03 08:53

"Martin Hintzmann Andersen" <no@spam.dk> wrote in message
> [...]
>
> Umiddelbart ville jeg starte med position relative på din float-holder.
> Hvis det ikke virker vil jeg float'e float-holderen og evt. angive width

Tusind tak. Jeg har bare sat en line-height:normal; på #content i mit
stylesheet.
Det var lige det, der skulle til.

Ja, jeg skal nok få det valideret, og rettet evt. fejl.

--
Benny

Fra : Benny Nissen

Dato : 13-11-03 08:58

"Benny Nissen" <news@bennynissen.dk> wrote in message
> Tusind tak. Jeg har bare sat en line-height:normal; på #content i mit
> stylesheet.
> Det var lige det, der skulle til.

Nej, det var det ikke alligevel.
Der skal sættes en fast størrelse, så nu hedder den line-height:1.2em;

Så virker det.

Tak igen.

--
Benny