Lim til neoprendragt
Fra : Stefan

Dato : 12-11-03 19:45

Har en neoprendragt, som har en lille overfladisk revne ved manchetten !

Kan jeg ikke købe noget lim et andet sted en lige i en dykkerbutikker ?

Hvad er forskellen på neopren og skumgummi ?

Hilsen Stefan

http://hjem.get2net.dk/stefans

Fra : Tommy Larsen [Scubag~

Dato : 12-11-03 20:25

Jo sikkert.
Hvad er der i vejen med at købe det i en dykkerbutik ??
Hvis det er på grund af lokationen, sender vi den da gerne til dig !

Tommy
www.scubagear.dk

Fra : Allan Hansen

Dato : 12-11-03 21:20

"Tommy Larsen [Scubagear ApS] scubagear.dk>" <info@<sletmig> skrev i en
meddelelse news:zLvsb.28061$jf4.1609487@news000.worldonline.dk...
..
> Hvad er der i vejen med at købe det i en dykkerbutik ??
> Hvis det er på grund af lokationen, sender vi den da gerne til dig !

At købe lim er ligesom at købe shampoo. Der er nogle små bøtter til en
formue og så er der en liter til 8,50 ( frit efter Niels Hausgaard ).

Allan H

Fra : Tommy Larsen [Scubag~

Dato : 12-11-03 20:26

Undskyld, glemte spørgsmål 2
kort fortalt er forskellen at i skumgummi er "boblerne" i gummiet
åbne(utætte), og i neopren lukkede (tætte)

Tommy

Fra : Stefan

Dato : 12-11-03 20:35

Tak Tommy

Svar 1. ja det var da lidt reklame !
Svar 2. tak for det, jeg blev klogere.

"Tommy Larsen [Scubagear ApS] scubagear.dk>" <info@<sletmig> skrev i en
meddelelse news:3Nvsb.28064$jf4.1609450@news000.worldonline.dk...

Fra : Klaus Christensen

Dato : 13-11-03 09:04

Stefan jeg ved godt at prisen betyder alt for dig, men du kan godt
få et helt specielt Perlen-tilbud på en tube neoprenlim, hvis du
skriver til mig direkte. (Portoen bliver nok dyrere end limen).

KC

--
Klaus Christensen
CMAS***, PADI Divemaster, CMAS og PADI Basic Nitrox.

Fra : Stefan

Dato : 13-11-03 13:52

Tak Klaus, jeg ringer til dig

Fra : Klaus Christensen

Dato : 13-11-03 22:39

Pyhhh.. så slap du for lim fra den "stygge kjøwenhavner Tommy"
(Tommy du skyldte mig lidt omsætning)

"KC"

Klaus Christensen - www.kcdk.com
CMAS *** - Padi Divemaster - Basic nitrox CMAS og PADI

Fra : Tommy Larsen [Scubag~

Dato : 14-11-03 09:58

Det er dig vel undt Claus,
Skal nok lige revurdere mine budgetter når nu jeg mistede det salg..........
øv..

Tommy