Andre end mig der har problemer med Nordea~
Fra : Kasper Nordal Lund

Dato : 12-11-03 19:44

Hej ng.

Er der andre her i gruppen end mig der har problemer med Nordeas netbank?
Hvis ja, er der forhåbentligt nogen der kan hjælpe mig med følgende:

1. Jeg kan ikke læse mails jeg har modtaget fra min bankrådgiver

2. Jeg kan ikke få lov til at skrive min kode ved den sidste bekræftelse når jeg vil overføre penge,
betale regninger etc.

3. Jeg skal opdatere siden med brugerlogin inden den vil vise andet end
koden.

Andre der har haft samme problemer og evt. ved hvad der kan gøres for at
rette dem?

Jeg bruger Red Hat 9 og Mozilla 1.5

NB. Skal lige sige at punkt 2 ikke var noget problem med mozilla 1.31 og
div. beta versioner af 1.5'eren. Det er først kommet med opgraderingen til
den endelige mozilla 1.5

--
/Kasper

Fra : Henrik Christian Gro~

Dato : 12-11-03 20:16

Kasper Nordal Lund <ihate@spam.org> writes:

> [...]
> Hvis ja, er der forhåbentligt nogen der kan hjælpe mig med følgende:
>
> 1. Jeg kan ikke læse mails jeg har modtaget fra min bankrådgiver

Jeg tror aldrig jeg har modtaget nogen.

> 2. Jeg kan ikke få lov til at skrive min kode ved den sidste
> bekræftelse når jeg vil overføre penge, betale regninger etc.

På min bærbare fryser Galeon kort efter jeg har indtastet koden, men
transaktionen går igennem.
På min stationære virker det, og jeg bruger samme version af både Galeon
og jre på de to maskiner.

> 3. Jeg skal opdatere siden med brugerlogin inden den vil vise andet end
> koden.

Ditto her, men det er vist et spørgsmål om at de sender en forkert
Content-Type-header, den slags er IE vist ligeglad med.

> Andre der har haft samme problemer og evt. ved hvad der kan gøres for at
> rette dem?

Det sidste problem tror jeg bare man burde påtale overfor dem. (Men
undersøg lige om jeg har ret inden du gør det).

De to første skyldes sikkert også dårlig kode fra deres side, så det
kunne du også prøve at påtale, men jeg ved ikke om du vil få helt så
meget ud af det.

..Henrik

--
"det er fuldstændigt tåbligt" at mene noget andet når
Makholm har sagt at man er dum