Download fra OS2.ru
Fra : Peter Jespersen

Dato : 23-01-01 01:24

Hi there!

Er der nogen der ved hvorledes man er istand til at downloade
fra OS2.ru ???
Jeg finder siden....finder linket....dasker på det og havner på
en skæg lille russisksproget side med et link til
hovedsiden.....

http://oksoft.rsl.ru/projects/qu2/
http://www.os2.ru/projects/qu2/dartp2_4.rar

Takker ydmygt på forhånd....

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Four wheel drive allows you to get stuck in places even
more inaccessible.

Fra : crussia@my-deja.com

Dato : 24-01-01 12:47

Hvad er det, som Du vil downloade? Jeg trykkede paa linken, som Du
gav, og saa havnede jeg paa Qu-Player/2-hovedesiden. Jeg kan altsaa
laese russisk nogenlunde, men der staar tydeligt "Download" paa engelsk
midt i den foerste paragraf som foerer til filerne lige under
billederne. Selv navnene paa alle filerne er paa engelsk.
Russerne plejer ellers at bruge engelsk til programmering, da de ved,
at deres produkter oft finder en udbredt brug udenfor Rusland.

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Peter Jespersen

Dato : 24-01-01 17:06

On Wed, 24 Jan 2001 11:46:48 GMT, crussia@my-deja.com wrote:

> [...]
>Russerne plejer ellers at bruge engelsk til programmering, da de ved,
>at deres produkter oft finder en udbredt brug udenfor Rusland.

Men når man klikker på linket til filen havner man på en
HTML-side i en blindgyde...med en henvisning til os2.ru
hovedsiden.
Det kunne godt ligne noget automatisk download, der ikke virker
med NC/2 4.61

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Dogs crawl under gates, software crawls under Windows!

Fra : Peter Jespersen

Dato : 24-01-01 20:01

On Wed, 24 Jan 2001 16:06:20 +0100 (CET), Peter Jespersen wrote:

<snip>

> [...]
>hovedsiden.
>Det kunne godt ligne noget automatisk download, der ikke virker

Har konfereret med Anton Malykh, der mener at det er et
midlertidigt problem med serveren....
Der er forresten et spejl på http://www.chat.ru/~qu_player der
skulle kunne levere varen...

MHT QU/2 Player...så er der en ny version på vej...det tager
lidt tid fordi han ikke rigtigt har haft tid til at kaste de
helt store ressourcer i projektet...men den er på vej

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Dou you mind if I don't smoke? - (G. Marx)