Forb..... XP!!!!
Fra : Lars Dam Kähler

Dato : 11-11-03 19:03

Hej NG
Jeg er ved at blive rigtig godt træt af de ændringer, Microsoft har lavet i
datakildevalget til brevfletningen i XP.

Sagen er, at jeg har nogle dokumenter (*.doc) jeg brevfletter med
forskellige forespørgsler i en Access-database. Problemet opstår, når jeg
skal vælge datakilde, idet kun nogle af databasens forespørgsler vises som
tilgængelige. Hvorfor er det ikke alle forespørgsler, og hvad afgør, hvilke
forespørgsler der vises i dialogboksen "Vælg tabel"???

Er det en programfejl, eller ligger der en hund begravet i brugerprofilerne?

Håber I kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen
Lars

Fra : pre

Dato : 19-11-03 10:20

Det er nok begrænset hvor mange der har rutine på netop de punkt. Men for
at komme videre vil jeg foreslå at du gør en prøve hvor funktionen der
*altid*lægger skygge over felter er aktiveret. Det er et gæt at også de
rutiner der er tale om bruger felter. Måske en løsnings-genvej?
pre