Skærme
Fijala 3554
Medion 18.1" TFT
Fra : Torben P

Dato : 11-11-03 18:26

Er der en venlig sjæl, som kan oplyse mig hvilket panel, der sidder i
ovenstående skærm, som bl.a. sælges i Fona.

Prisen er rimelig overkommelig så overvejer kraftigt at anskaffe en
til julegave ...

På forhånd tak.

Fra : Per Rønne

Dato : 11-11-03 19:55

Torben P <torbenpo@tiscali.dk> wrote:

> Er der en venlig sjæl, som kan oplyse mig hvilket panel, der sidder i
> ovenstående skærm, som bl.a. sælges i Fona.
>
> Prisen er rimelig overkommelig så overvejer kraftigt at anskaffe en
> til julegave ...

Er det den samme som jeg netop har købt i ComputerCity:

Medion Monitor 19" Sølv varenummer 29064, 4499 kroner.

Jeg kan ikke længere finde den i firmaets www-katalog.
--
Per Erik Rønne

Fra : Harald

Dato : 11-11-03 20:25

"Torben P" <torbenpo@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Er der en venlig sjæl, som kan oplyse mig hvilket panel, der sidder i
> ovenstående skærm, som bl.a. sælges i Fona.
>
> Prisen er rimelig overkommelig så overvejer kraftigt at anskaffe en
> til julegave ...

Hvis man læser her: http://www.eaid.dk/eaid.php?action=vis&id=339 der står
bla. "18' TFT findes både med MVA-, PVA- og S-IPS-panel Har skærmen en
kontrast på 350:1 er det enten en MEGET gammel MVA/PVA panel skærme eller
også er det en S-IPS panel skærm."

Så jeg tror de er med S-IPS panel.

Mvh
HK

Fra : Simon Baun

Dato : 11-11-03 20:36

> Er der en venlig sjæl, som kan oplyse mig hvilket panel, der sidder i
> ovenstående skærm, som bl.a. sælges i Fona.

Er der en anden venlig sjæl, som kan vise mig et billede af selvsamme skærm?
(:

Fra : Hans

Dato : 12-11-03 13:05

http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

Fra : Simon Baun

Dato : 12-11-03 16:08

> http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

tak, den er godt nok grim ):

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 12-11-03 17:36

"Simon Baun" <kvik[REMOVE]@kvikz.dk> skrev

> tak, den er godt nok grim ):

Ja, men det er heller ikke den 18,1" skærm, der omtales. Aldis skærme er 17"
og 19" og har et andet design.

Kig hellere på den rigtige:
http://tinyurl.com/upqu

mvh
Peter

Fra : Simon Baun

Dato : 12-11-03 17:39

> Ja, men det er heller ikke den 18,1" skærm, der omtales. Aldis skærme er
17"
> og 19" og har et andet design.
>
> Kig hellere på den rigtige:
> http://tinyurl.com/upqu

Ah, tak
Den er jo egentlig ganske pæn.

Fra : Tim Christensen

Dato : 12-11-03 17:45

Simon Baun wrote:

> tak, den er godt nok grim ):

Jeg tror faktisk at 18.1 modellen ved Fona er denne væsentligt pænere model:

http://www.galeria-kaufhof.de/images/1031/7/0/77403.jpg

Mvh

Tim

Fra : ehj

Dato : 12-11-03 20:44

> Jeg tror faktisk at 18.1 modellen ved Fona er denne væsentligt pænere
model:

> http://www.galeria-kaufhof.de/images/1031/7/0/77403.jpg

Det er det nemlig. 19" skærmen kan ikke have et ips panel, da de endnu ikke
rigtig findes i 19". Og hvis den kun har analog indgang, så er den slet ikke
ligeså god til fps shooters som 18.1" modellen.

mvh E

Fra : ehj

Dato : 11-11-03 21:05

Læs dette news:3fa8bde2$0$94869$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

Fra : Tim Christensen

Dato : 12-11-03 11:58

Torben P wrote:

> Er der en venlig sjæl, som kan oplyse mig hvilket panel, der sidder i
> ovenstående skærm, som bl.a. sælges i Fona.
>
> Prisen er rimelig overkommelig så overvejer kraftigt at anskaffe en
> til julegave ...

Aldi har 19" tommer versionen næste onsdag (aldi.dk):

Medion 17"/19"
TFT skærm
• Fysisk opløsning 1280 x 1024
• On screen display
17"
• Synlig skærmdiagonal 43cm
• Kontrast 350:1
• Lysstyrke: 270 cd/m²
19"
• Synlig skærmdiagonal 48cm
• Kontrast 500:1
• Lysstyrke: 250 cd/m²
17" TFT.
Pr. stk.
2.799,-
19" TFT.
Pr. stk.
3.999,-

Mvh

Tim

Fra : Torben P

Dato : 15-11-03 12:37

Tim Christensen <nospam@eson.dk> wrote in message news:<3fb2123f$0$27468$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

> Aldi har 19" tommer versionen næste onsdag (aldi.dk):

> [...]

Ja det ser jo ikke helt tosset ud, men hælder stadig mere til den
Medion 18.1" - dels pga. designet, men også pga. panel-typen :)

Mange tak for jeres besvarelser :D

Mvh
Torben