erfaringer med Proma Legal
Fra : Mr Cool Himself

Dato : 11-11-03 17:47

Er der nogen der kan fortælle mig lidt om Proma Legal potten?

Skal sidde på en 30'er PGO med skiven fjernet og intet andet
lavet ved motoren.

Kører p.t. med en thansen technigas basic med plomben fjernet.

Min scooterforhandler siger at den er det værste l... s.... p..,
og han anbefaler en Proma Legal til 499,- Min basic er rusten og
skal skiftes i løbet af få måneder...

Er der nogen der kan sige lidt om ydelsen og støjen fra en sådan
udstødning... altså promaen...

Maskinen kører 65 på meter.

L8'r dudes (& dudettes)
Mr. Cool alias Knud Børge den anden af Danmark

Fra : Allan T. Hansen

Dato : 11-11-03 22:24

Jeg kører med Proma Legal på min afdroslede Suzuki Zillion LC. Jeg syntes at
det er en god udstødning der kører rigtigt godt på std. cylinderen. Udseenet
på Promaen er fedt hvis man ikke er til knækudstødninger, og lyden er ret
standard, dog med noget mere dyb bas ved lave omdrejninger. Jeg er yderst
tilfreds med Promaen, og 500 kr er så billigt at det er til at skamme sig
over. Køb den!

Mvh Allan

Fra : Mr Cool Himself

Dato : 12-11-03 16:46

"Allan T. Hansen" <a.tvile"fjerndette"@get2net.dk> wrote in

> [...]
> ved lave omdrejninger. Jeg er yderst tilfreds med Promaen, og 500 kr
> er så billigt at det er til at skamme sig over. Køb den!

Hej Allan

Tusind tak for input.

Hvor meget ligner den originalen? Jeg mener - er den en pansermagnet?

Jeg kører med 6 grams ruller - der står på west-import.dk at der skal
lettere ruller i, kan du foreslå hvad jeg skal prøve med?

Får du noget ydelsesløft? Den der basic potte gav intet i forhold til
min originale med blindrøret hakket af...

Jeg tænker ikke topfart, men optræk og bundtræk?

Hilsener
Mr. Cool Himself alias Knud Børge den anden af Danmark.