Word ændre hyberlink
Fra : big

Dato : 11-11-03 15:07

Hejsa jeg har et problem med at word ændre hyberlinkene når dokumentet
bliver gemt på serveren !

vi har en medarbejder der sidder og skriver nogle dokumenter hvor der
henvises til bilag, bilagene ligger et andet sted på serveren
linket virker udemærket indtil at hun gemmer det i hendes mappe på
filserveren , hvis hun derimod gemmer det på hendes skrivebord (altså
lokalt) virker linkene hele tiden
word sætter \..\....\... foran linkene så de ikke længere peger det rigtige
sted hen

Birgit

Fra : pre

Dato : 19-11-03 10:24

En simpel forudsætning er at Word skal kunne finde det punkt hvortil der
skal linkes. Det kræver lidt ekstra når internettet kommer ind i billedet.
Prøv at tjekke hjælpeteksterne som på dette punkt er meget fyldige.
pre