reservedele til eheim
Fra : Per H

Dato : 11-11-03 08:22

Hvor får jeg pakninger til Ereimpumper?

Vh Per
icq 8212837

Fra : thomas schreiber

Dato : 11-11-03 08:30

Mit bud ville være en dyrehandel eller akvariebutik.

/thomas S

Fra : Per H

Dato : 11-11-03 08:37

On Tue, 11 Nov 2003 08:30:12 +0100, "thomas schreiber"
<nospam@nospam.com> skrev:

>Mit bud ville være en dyrehandel eller akvariebutik.

Det var nu en url jeg ville have fat i. med onlinehandel.

Vh Per
icq 8212837

Fra : thomas schreiber

Dato : 11-11-03 08:42

> Det var nu en url jeg ville have fat i. med onlinehandel.
>

> Vh Per
> icq 8212837

Hvis du skrev hvad du ville, ville det gøre det en del nemmere for andre at
forstå hvad du mener.
Jeg har med stor tilfredshed handlet hos www.akvariewest.dk og
www.avifauna.dk

mvh
Thomas

Fra : Per H

Dato : 11-11-03 13:05

On Tue, 11 Nov 2003 08:41:31 +0100, "thomas schreiber"
<nospam@nospam.com> skrev:

>Hvis du skrev hvad du ville, ville det gøre det en del nemmere for andre at
>forstå hvad du mener.

ja det skal jeg nok .-)

>Jeg har med stor tilfredshed handlet hos www.akvariewest.dk og
>www.avifauna.dk

altid dejligt Med hjemmesider der vedrører akvarier

Vh Per
icq 8212837

Fra : Søren Poulsen

Dato : 13-11-03 21:59

Fandt denne adresse hos Eheim
http://www.eheimparts.com

--
M.v.h. Søren Overvad Poulsen, Køge
Email: spo@xxxwebspeed.dk

Fra : Søren Poulsen

Dato : 13-11-03 22:03

UPS. http://www.eheimparts.com dur ikke. Kun til salg i U.S. står der (hvis
man kigger efter

Fra : Per H

Dato : 13-11-03 22:09

Jeg fandt denne
www.akvarieforretningen.dk

On Thu, 13 Nov 2003 21:58:55 +0100, "Søren Poulsen"
<spo@xxxwebspeed.dk> skrev:

>Fandt denne adresse hos Eheim
>http://www.eheimparts.com

Vh Per