7 slags hapser. Madpakkedesign for junior
Fra : Bo Warming

Dato : 11-11-03 07:59

7 slags hapser. Madpakkedesign for junior

Børneprofessionelle er ved at falde over hinandens ben i MorgenTV2 for at
afgøre hvad er "yt" og hvad er "forkrampet" og hvad matcher en vild
teenagers personlighedprofil - mht madpakker.!

Ole Stephensen fremlægger sine 7 slags "hapser" bl.a. fiskefrikadelle,
chokolade-desert osv

Hver kreation er indpakket i stanniol.

Skolen leverer frugt.

Men nej, siger overeksperten - det skal være helt ny menu hver dag.

Rugbrød er yt ifølge seneste skolegaards-trend hævder en højtuddannet at
vide.

Man må følge med, hvis man vil leve barnets liv for det.

Vilde Oscar skal spise pasta med engangsplastik-ske så gastronomi give ham
status i klassen. Indtil moden skifter.

Ærternes optøning skal times.

Det var en befrielse, da jeg om sider fik lov selv at producee madpakkerne
udfra et isskab med et beskedent sortiment af leverpostej, rugbrød og
spegepølse.

Den tids mellemlægspapir var gennemsigtigt så man kunne undgå at røre ved
leverståhejmaden, når den svømmede i saft fra rødbede-skiven (den tids
madkosmetik)- stanniolkamouflerede hapser der ikke er varedeklareret med
læselig skrift - er det ikke børnemishandling og kan føre til
tvangsfjernelse?

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-03 17:15

Og hvis Hr. Bo warming havde noget som helst fornuftigt at sige...bortset
fra det han siger bare for at sige noget...både her og i, iøvrigt, alle
grupper - så kunne det være at gruppen her også blev beriget med lødige
indlæg - men ak sådan skal det ikke være.
Indlæg af Hr. Warmings meningsløshedsdesign er ikke af den lødige slags...og
ser man på linket nedenfor hans "underskrift" ser man hvorfor...og ser man
på hjemmesiden linket henviser til...ja så kan man ikke være i tvivl. Hr.
Warming...de skal hjem på Deres stue og have deres medicin....og folkene med
hvide kitler er Deres venner...de vil Dem kun godt...så gå nu med dem og få
foretaget den hjerneoperation så de kan komme tilbage til Deres fulde
fem...for den slags pladder De fyrer af her...og i andre grupper kan da vist
kun være galimatiasværk fra Deres side.

Bedste hilsner og lykkelig operation øsnkes de af

Peder Lisberg

Fra : Friberg

Dato : 11-11-03 20:01

"Plis" <plisbergsnabelAmail.tdcadsl.dk> wrote in

> Hr. Bo warming

Er en meget begavet mand. Skønt han iårevis har befundet sig i diverse
killfiltrer udgør svarerene på hans indlæg en større del af hans spam.
Ofte, men ikke altid er det vanskeligt, at smide besvarerne i samme
filter, da der ikke er helt samme konsistens. Intet sted på newgroup er
der de sidste 5 år ikke blevet opfordret til ikke at besvare tossede og
aldeles indholdsløse indlæg.

S Friberg