En lille spørgsmål ang. installation af os~
Fra : Karsten

Dato : 15-04-01 14:47

Det kan godt være, at det er mig der er galt med.
Men hvordan installere jeg nemmest "os2 - version 2.1", for installation´s -
programmet kan ikke finde mit cd-rom drev.
Okay. jeg ved godt at der et ell er andet som jeg skal have ændret på
diskette 2, men hvad.

Kald mig bare dum, for jeg tager det ikke så tungt

God Påske

Fra : Bent Nielsen

Dato : 16-04-01 09:17

Karsten skrev:

> [...]
> diskette 2, men hvad.
>
> Kald mig bare dum, for jeg tager det ikke så tungt

Lav en disk install eller finde en driver til det cdrom du bruger.

Den OS/2.1 som jeg har skal man installl cdrom drivereen igen efter
install. da der er en fejl i install programmet. Du kan læse lidt i den
fil som du kan hente til stor disk, der står hvordan du laver den til
2.1

Fra : Karsten

Dato : 27-04-01 05:13

"Bent Nielsen" <postmaster@x2000.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> install. da der er en fejl i install programmet. Du kan læse lidt i den
> fil som du kan hente til stor disk, der står hvordan du laver den til

Det er ikke lykkes for mig i nu, men har næsten heler ikke tid til at rode
ret meget med det for tiden p.g.a. mit arbejde stjæler næsten alt min tid.

Men så et lille ?. hvorfor har de fjernet mange af de programmer, som er i
ver. 2.1 (de er ikke i de nye udgaver)
jeg tænker på, sådan nogle som -PM Chart, PM Terminal, Cat and Mouse og
Jigsaw. m.m.

Fra : Bent Nielsen

Dato : 27-04-01 16:01

Karsten skrev:

> [...]
> ver. 2.1 (de er ikke i de nye udgaver)
> jeg tænker på, sådan nogle som -PM Chart, PM Terminal, Cat and Mouse og
De to kan du bare skralle ude fra ver 2.1 og bruge i warp3 men PM chart
med flere viker ikke i warp 3 men der er nogle nye i bonuspakke som er
mere kraftige.