OT: Håndlæsning
Fra : Martin Sand.

Dato : 09-11-03 19:52

Hejsa
Jeg ved at mit spøgsmål sikkert falder uden for gruppens område, men er der
nogen som ved hvor man kan kontakte håndlæseren Agma? Har hun en hjemmeside?

MVH Martin

Fra : Padmé Amidala

Dato : 09-11-03 21:34

Er selv blevet læst af hende engang, hun er rigtig dygtig, men har desværre
ikke hendes nummer.
Hun bor vist i Ebeltoft, så vidt jeg husker...
Anyway, kunne ikke hjælpe dig med dit sp, men håber du får et svar som jeg
også kan bruge..

VH
Padmé

Fra : jettemarie

Dato : 17-11-03 19:44

http://www.kandu.dk/

Fra : jettemarie

Dato : 17-11-03 19:50

http://www.kandu.dk/

Fra : jettemarie

Dato : 17-11-03 19:51

http://www.kandu.dk/

Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 10-11-03 04:55

"Martin Sand." <feedback56NOSPAM@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> nogen som ved hvor man kan kontakte håndlæseren Agma? Har hun en

Hæi do

Det eneste og sidste jeg har hørt om hende, er at hun bor på Fanø, skulle
hedde Dagmar og kun har TLFtid em gang om året og det bliver annonceret i
en/flere aviser.

Grunden til det, skulle være at hun er så dygtig

Men nu er det også flere år siden jeg har hørt noget til hende.

hamselv herfra

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 10-11-03 19:54

"Martin Sand." <feedback56NOSPAM@NOSPAMhotmail.com> wrote in message
> [...]
hjemmeside?

> MVH Martin
>
> Agma kan man nogengange møde inde i Århus i en butik, der sælger sten,
smykker og andet alternativt........en bekendt af mig har lige været ved
hende og var rimeligt begejstret.......jeg kan ikke huske hvad butikken
hedder, men den ligger tæt på helsekostforretningen "ganefryd" - spørg evt.
der ( Ganefryd har også en hjemmeside )

Mvh Jan

Fra : Manasvi

Dato : 03-02-04 07:58

forretningen hedder Monothy Made og ligger på hjørnet af Badstuegade og
Klostergade
mvh
manasvi

Fra : jettemarie

Dato : 17-11-03 19:56

http://www.kandu.dk/

Fra : jettemarie

Dato : 17-11-03 19:59

> [...]
er der
> nogen som ved hvor man kan kontakte håndlæseren Agma? Har hun en

Hej Martin...
Du kan søge på google efter "håndens landskab" dette er en bog Agma har
udgivet, der finder du henes hjemmeside, sammen med datteren
Tahoma...bogen er iøvrigt god , har den selv...Lykke til med det.
Hilsen Jette Marie

http://www.kandu.dk/

Fra : arc@na

Dato : 17-11-03 20:19

"jettemarie" <jettemarie.news@kandu.dk> wrote in news:3fb91b82$0$165
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> [...]
> udgivet, der finder du henes hjemmeside, sammen med datteren
> Tahoma...bogen er iøvrigt god , har den selv...Lykke til med det.

Du har sendt ikke mindre end fem tomme meddelelser til nyhedsgruppen.

Var det ikke på tide at droppe det dér "kandu så la vær" og begynde at
bruge nyhedsgrupperne sådan som de SKAL bruges - nemlig ved hjælp af en
nyhedslæser (Outlook express, Xnews og mange andre)?

I "kandu" brugere er bare pisse hamrende irriterende, for der er næsten
ingen af jer, der kan finde ud af at overholde retningslinjerne for
usenet.

Læs mere på http://usenet.dk

arc@na
Lær at citere: http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Martin Sand.

Dato : 18-11-03 08:28

jettemarie wrote:
> [...]
> har udgivet, der finder du henes hjemmeside, sammen med datteren
> Tahoma...bogen er iøvrigt god , har den selv...Lykke til med det.

Hej
Jeg har ikke den omtalte bog, men ved du hvad adressen til hendes hjemmeside
er?

MVH Martin

Fra : Padmé Amidala

Dato : 18-11-03 15:25

Jeg synes ikke at kunne finde Agmas website via links fra google..har du en
adresse?

VH
Padmé

Fra : friheej

Dato : 19-11-03 15:40

"Padmé Amidala" <gsagae@geagnhwo.com> wrote in message
> Jeg synes ikke at kunne finde Agmas website via links fra google..har du
en
> adresse?

Proev her: http://www.astro-design.dk/Helsemesser/Omtaler/Agma_Tahoma.htm

KH