Hærværk på jog!!!
Fra : Jonas Frandsen

Dato : 09-11-03 17:52

Sætter mig op på min jog og forsøger at starte den.. Men det sker ikke
noget, hmm jeg kigger efter tændrøret og ser min tændrørshætte er
væk!!! så er det man godt kan blive lidt sur.

Mit spørgsmål er så. Kan jeg godt sætte en ny tændrørshætte på da der
bare stikker nogle tråde ud af enden på tændrørskablet, jeg ved ikke
så meget om det men jeg ville da mene der skulle have været en slags
gevind til tændrørshætten. eller skal der nyt tændrørskablet på?

Fra : Tommy Fer

Dato : 09-11-03 18:36

"Jonas Frandsen" <dkjoe_no1@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> så meget om det men jeg ville da mene der skulle have været en slags
> gevind til tændrørshætten. eller skal der nyt tændrørskablet på?
Tændrørs hætten har en slags selvskærende gevind ind i kabletscentrum... så
du smider bare en ny på...

mvh Tommy Fer
Honda VFR400R
Piaggio ZIP 45mm...

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 10-11-03 14:33

Ja tag de roligt, de koster kun 10 kr hos thansen