sidder fast i spillet american Mcgee's ali~
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 09-11-03 17:40

Hejsa

Jeg sidde fast inde i spillet american mc.gees Alice i banen caterpillows et
eller andet, hvor jeg har fået fat i geværet og nu står foran en væg der
bevæger sig på en lidt sjov måde, minder meget om vand, men det er dog ikke.
Men hvad sal jeg gøre for at komme videre inde i denne bane.

mvh Cindie

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 09-11-03 18:25

In news:bolqjp$9d$1@sunsite.dk,
Cindie Iwersen <ciwr@obel.auc.dk> carefully typed:
> [...]
> står foran en væg der bevæger sig på en lidt sjov måde, minder meget
> om vand, men det er dog ikke. Men hvad sal jeg gøre for at komme

Klik her: http://www.rcttown.com/adventure/alicea.htm
Hold CTRL nede og tryk F og skriv "Caterpillar's Plot" i søgefeltet.

Caterpillar = Kålorm

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 09-11-03 19:25

> Klik her: http://www.rcttown.com/adventure/alicea.htm
> Hold CTRL nede og tryk F og skriv "Caterpillar's Plot" i søgefeltet.
>
> Caterpillar = Kålorm
>

> -Sune
Hej Sune

Tak for hjemmesiden, men jeg har nu prøvet at gøre hvad der står på siden,
men jeg kan simpelhen ikke skyde hul i muren. Hvor mange gange skal man
skyde på den væg?

mvh Cindie

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 09-11-03 19:54

In news:bom0p5$rbd$1@sunsite.dk,
> [...]
>
> Tak for hjemmesiden, men jeg har nu prøvet at gøre hvad der står på
> siden, men jeg kan simpelhen ikke skyde hul i muren. Hvor mange gange

Der må jeg være der svar skyldig, jeg tror det var omkring da jeg
spillede Alice at jeg havde et harddisk crash. Jeg har aldrig fået
installeret det igen. Der er sikkert et våben der kan smadre den væg,
eller måske skal man slet ikke skyde den i stykker, men åbne den på en
anden måde.

Nu kiggede jeg lige på sitet og der står:

"NOTE: It is possible to enter the path to the MAJESTIC MAZE, though
you can't
get past the colorful wall at this point. A bug in the game at this
point, if
you go back through this area twice, you can see the area in the wall
that you
destroy later missing from the wall. You can't go through it, but it is
invisible."

Så man SKAL altså lave et hul i væggen. Men det kan du ikke endnu fordi:

"Only one path to endgame? What's that all about? Oh, yeah, you have
take all the other paths to open that 'one path'"

Så, der er altså en "path" du ikke har været nede af endnu. Læs
afsnittet igen og find ud af hvad det er for en. Har du samlet hele
Jabberwocks Eye Staff? Har du været i "Pale Realm"?

"There is a secret area behind the cards. Climb up to where they stood
and drop down where you see the RED PAWN. Under that is a tunnel
leading to
10 triangle meta. Climb the steps and jump back towards the ledge to
get out.
It looks as though there may be a path under the steps, but I can't get
to it.
If you know what this is mail me and let me know.
The path from here is very self-explanatory. Beware the DIAMOND
CARD
GUARD on the upper ledge to the left when you enter the final room and
enter
the portal."

Har du været igennem den portal?

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Ostehaps

Dato : 24-11-03 22:47

Cindie Iwersen wrote:
> [...]
> bevæger sig på en lidt sjov måde, minder meget om vand, men det er dog ikke.
> Men hvad sal jeg gøre for at komme videre inde i denne bane.

prøv at gå ind på www.gamefaqs.com der er faq (Frequently Asked
Questions) til næsten vert spil... og mange af dem er der flere af...
noget af det gode ved siden er af det er andre mennesker som har skrevet
det... nogle af dem er noget lort... men de fleste er faktisk noget som
virker...