"Nyt Office dokument" genvej
Fra : -= bgn =-

Dato : 09-11-03 17:03

I Windows XP, "Start", over "Programmer", havde jeg 2 iconer liggende efter
jeg installerede Office 2002. Den ene hedder "Nyt officedokument" og den
anden hedder "Åbn officedokument". Jeg har fået slettet dem på et eller
andet tidspunkt (skraldspanden er tømt), men vil nu gerne ha dem tilbage.
Hvor ligger disse 2 menupunkter og hvad hedder de?

Bo

Fra : pre

Dato : 09-11-03 18:22

Startknappen/Indstillinger/Avanceret/Avanceret
burde indeholde de to genveje - det er nemlig kun genveje og derfor har du
kunnet slette dem. Det mærkelige er at ingen af dem peger på noget konkret.
De fandtes i øvrigt også i OFF2000.

Det er problematisk af kopiere dem, så om ikke andre har gode forslag så er
det nok en geninstallation, evt. tilføj/fjern komponenter. (Det må være
Office værktøjer og for at få det til at virke skal de slettes helt først -
og helst skal der så være en pause så pladserne kan blive overskrevet med
andet).
pre

Fra : pre

Dato : 24-11-03 20:47

Hvis du kikker med, og stadig har problemet, så giv lyd. Jeg har en 99%
løsning.
pre

"pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> wrote in message
> [...]
> burde indeholde de to genveje - det er nemlig kun genveje og derfor har du
> kunnet slette dem. Det mærkelige er at ingen af dem peger på noget
snip