Kan ikke modtage???
Fra : Jasper Norman

Dato : 08-11-03 21:26

Hejsa.

Jeg har et underligt problem. Jeg har et lille netvær med 2 alm + en bærbar.
Der er ingen problemer med de stat. PC´ere. Men den bærbare et sgu lidt
mærkelig... Jeg har tidligere været på nettet, men pludselig kan jeg ikke
længere modtage pakker. På min switch kan jeg se, at den registrer
computeren, men den sender intet. Jeg har prøvet at gå "udenom" switchen, og
altså koble direkte til ADSL boksen, men ligemeget hjælper det. Den bærbare
kører win2000, og jeg har slået firewallen fra, bare for alle tilfældes
skyld. Men det underlige er, at den tidligere i dag har modtaget data. Jeg
har først i dag, fået switchen, men den fejler intet da, de to andre
maskiner kører fint. Jeg er klar over at med Tele2ADSL kan jeg max. have to
maskiner på ad gangen, men jeg har, som sagt, prøvet at slukke de andre
PC´ere.

Håber nogen har et bud, og dermed kan redde min nattesøvn.

Mvh

Jasper

--
slet "fjernes" i e-mail adr.

Fra : Leif Poulsen

Dato : 08-11-03 22:30

"Jasper Norman" <ahrensbach@fjernestele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> PC´ere.
>
> Håber nogen har et bud, og dermed kan redde min nattesøvn.

Prøv at give den en anden ledning er mit bud.

mvh

Leif

Fra : Jasper Norman

Dato : 09-11-03 00:38

> Prøv at give den en anden ledning er mit bud.

Har prøvet to forsk. og jeg har prøvet samme kabel som virker med den ene
stat. PC.

Mvh

Jasper