kabinet
Fra : the Phantom

Dato : 15-04-01 11:52

hej
Jeg har købt mig et aopen HQ08 kabinnet men syntes at det lamer rimelig
meget (et stk over almindelige midikabinetter )
Er det normal eller hva

Hilsen The Phantom

Fra : Butch

Dato : 15-04-01 16:15

"the Phantom" <phantom9@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har købt mig et aopen HQ08 kabinnet men syntes at det lamer rimelig
> meget (et stk over almindelige midikabinetter )

Jep det er helt normalt. Mit aopen kabinet larmede også en del fra PSU'en.
Du kan montere en modstand på plus ledningen eller lave 7v tricket på
blæseren så falder larmen betydeligt. Du skal bare huske på at så falder
ydelsen at blæseren også. En sidste mulighed er at montere en low noise
blæser fra f.eks. Papst.
Hilsen
Butch

Fra : the Phantom

Dato : 15-04-01 19:31

hvordan montere jeg en modstand eller laver 7v tricket og har det noget at
sige om ydelsen på blæseren

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 15-04-01 21:08

the Phantom skrev...

>hvordan montere jeg en modstand eller laver 7v tricket

Modstand ved jeg ikke noget om, men 7V tricket er beskrevet på min
hjemmeside.

--
kent - Overclocking FAQ:
www.oldhoj.dk/