Galapagos
Fra : Michael

Dato : 08-11-03 11:41

Hej i gruppen
er der ikke nogen der har nogen erfaringer med dyk på galapagos,samt forslag
til hvilke firmaer der fra equador arragerer live aboard der til.

Fra : Ole Sørensen

Dato : 09-11-03 20:09

jeg ved det ikke med sikkerhed , men er der ikke noget med at den ø gruppe
er fredet for turismen, og kun meget få for tilladelse til at komme i til
øen og i dens nærhed ??

prøv at opsøge Troels Kløvedal han har været i nærheden . han bor på
Djursland et sted.

Ole

Fra : kim isaksen

Dato : 10-11-03 11:30

"Ole Sørensen" <spam@ads.dik> wrote in message
> jeg ved det ikke med sikkerhed , men er der ikke noget med at den ø gruppe
> er fredet for turismen, og kun meget få for tilladelse til at komme i til
> øen og i dens nærhed ??

Nop. Har man penge kan man få.!

Og der er masser af sites på www.google.com jeg har desværre ikke været der
selv. Jeg strøg forbi equador engang, men havde ikke råd til det. Øv :)

God tur..!

/iM

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 10-11-03 12:27

Michael wrote:
> er der ikke nogen der har nogen erfaringer med dyk på galapagos,samt
> forslag til hvilke firmaer der fra equador arragerer live aboard der
> til.

Atlantis rejser arrangere rejser dertil.. du kan måske tale med dem?

Fra : Carsten

Dato : 10-11-03 17:10

Hej Michael - Tilbragte to uger på Galapagos for et par år siden (Samt
tilsvarende i Ecuadors jungle) - Kanon dykning, men absolut ikke "koralrev-
og flotte fisk" - Der kan være koldt og ganske kraftig strøm - Især ved Wolf
og Darwin )Som også var de mest spektakulære dyk) - Drop en mail og jeg
hjælper gerne med info - Arrangerede selv turen - Købte en billet (KLM via
Amsterdam til Quito) og liveaboard etc. via Nettet (Efter at have læst
anbefalinger på især amerikanske news-sites)

Carsten