TV2 og RealPlayer
Fra : Juergen Koenig

Dato : 08-11-03 10:18

Hi

Unscyld, hvis mit danske sprog er dårligt. Jeg har bort i Danmark for 14
måneder og er tilbage i Tyskland. I vores område har jeg ingen mulighed
for at se dansk fjernsyn. I øjenblik tager jeg chance at se nyhederne i
nettet. Det gor fint med DR. Jeg kan se indslagerne i RealPlayer. Men jeg
har problemer med TV2. Hvis jeg åbner siden tv2.dk og tryk på 'video',
så åbner et nyt vindue. Jeg har symbolet for Realplayer på skærmen og
kan markere emnerne, som jeg vil gerne se. Men når jeg trykker på 'vis
valgte', sker ingen ting. Hvem har en ide og kan hjælpe?

Jeg har
Suse 8.2
Mozilla Firebird 0.7 som browser

Tak for hjælp

Juergen

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 08-11-03 12:11

Juergen Koenig wrote:

> [...]
> emnerne, som jeg vil gerne se. Men når jeg trykker på 'vis valgte',
> sker ingen ting. Hvem har en ide og kan hjælpe?

Det virker fint i Konqueror hvis jeg går ind på denne side:
--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.

Fra : Juergen Koenig

Dato : 08-11-03 16:15

Hej Thomas

On Sat, 08 Nov 2003 12:11:02 +0100, Thomas Overgaard wrote:

> Det virker fint i Konqueror hvis jeg går ind på denne side:

Tak for henvisning. Det fungerer rigtig godt. Det er lidt besværligt, at
man skal starte hver emne enkelt, men det er bedre end ingen ting.

Tak for nu

Juergen