Et godt sted at starte ?
Fra : Martin

Dato : 15-04-01 01:49

Ja.. jeg er total newbi i flash, så jeg kunne godt bruge et sted at
starte, nogen der har en URL (gerne på dansk)

--
Bye for now Martin
http://www.lsv18.f2s.com

Fra : Thor Bych

Dato : 15-04-01 08:12

yo.
jeg lærte selv en del i flash af at prøve mig frem, men "that brings u only
so far...", så jeg begyndte at lede efter guides...
sorry, har dog ingen på dansk
en god newbie guide er de tutorials der er på
http://www.extremeflash.com/tutorials/
de har hjjulpet mig en del i starten.
og som en god begyndelse, så læs alle de tutorials der er med i flash
programmet....de er meget nemme og letforstålige.
håber det kan hjælpe....
mvh.
Thor

ps: jeg har en del spørgsmål oppe og vende i denne newsgroup, og håbede på
at jeg snart kunne få nogle svar..check dem lige ud, ikk??

Fra : Peter T.

Dato : 15-04-01 11:35

"Martin" <martini@mailme.dk> wrote in message
> Ja.. jeg er total newbi i flash, så jeg kunne godt bruge et sted at
> starte, nogen der har en URL (gerne på dansk)

Jeg kender ingen på dansk, men den ultimative flashresourceside er
www.flashkit.com. Der er mange toturials.

Mvh. Peter T.

Fra : ... Allan Møller ...

Dato : 16-04-01 12:03

Den eneste danske jeg kender : http://users.cybercity.dk/~bkb3175/

Ikke noget specielt men meget god til at komme i gang på.

... Allan..

Fra : MTPO

Dato : 16-04-01 20:10