NDiver dragt
Fra : Jesper Munk

Dato : 07-11-03 18:35

Hej NG
er der nogen der kan henvise mig til en forhandler der sælger NDiver dragter
til en god pris ?
jeg har prøvet hos SDSwatersports men de forhandler ikke Ndiver længere.
(har lige fået en mail fra dem idag)

Hilsen Jesper

Fra : Søren Arnvig

Dato : 07-11-03 20:01

"Jesper Munk" <jesper.munk@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
dragter
> til en god pris ?
> jeg har prøvet hos SDSwatersports men de forhandler ikke Ndiver længere.

ESA dyk i Roskilde www.esadyk.dk
Amagerdykkercenter www.amagerdykkercenter.dk

Søren Arnvig

Fra : Allan Hansen

Dato : 07-11-03 20:07

> [...]
dragter
> til en god pris ?
> jeg har prøvet hos SDSwatersports men de forhandler ikke Ndiver længere.

Du kan prøve at se på :
http://www.divebag.co.uk/
for de aktuelle tilbud.

Allan Hansen

Fra : CC

Dato : 08-11-03 14:19

Vi købte målsyet direkte hos ND i England og anvendte deres målskema, samt
fik hjælp pr. tlf. det virkede fint. Ellers
fører Søsport Import i Århus NDiver.

hilsen
Claus

Fra : Johnny Christensen

Dato : 08-11-03 14:49

"CC" <cc_sep@NOSPAMyahoo.dk> wrote in message
> Vi købte målsyet direkte hos ND i England og anvendte deres målskema, samt
> fik hjælp pr. tlf. det virkede fint. Ellers
> [...]

Det er længe siden Søsport Import holdt op med at forhandle ND

JZC

Fra : Jens Olsen

Dato : 08-11-03 23:45

"Johnny Christensen" <Johnny_chri@hotmail.com> wrote in message news:<bois7h$5kh$1@sunsite.dk>...

> Det er længe siden Søsport Import holdt op med at forhandle ND

Ja, men nu har André jo været sådan lidt on-and-off mht. til ND. Så
mon ikke også han denne gang vender tilbage til dem på et tidspunkt.

Ser ellers at din ynglings dykkerbåd er kommet til salg. Hvad med om
du smed den mio på bordet og lade båden i Gilleleje, så skal vi nok
komme nogle stykker og hjælpe dig med med at "dykke den til"

Jens Olsen
Københavns Dykker Club, kbhdyk.dk
Malmö Sportsdykker Club, msdk.se

Fra : Johnny Christensen

Dato : 09-11-03 01:19

"Jens Olsen" <jenspolsen@hotmail.com> wrote in message
> Ja, men nu har André jo været sådan lidt on-and-off mht. til ND. Så
> mon ikke også han denne gang vender tilbage til dem på et tidspunkt.

Det tror jeg faktisk ikke, der var nogle eksklusivitets aftaler der kom i
vejen for hans forhandling og de bliver nok ved med at være der, med mindre
der kommer den mest uventede konkurs i dykkerbranchen i de sidste 50 år.

> Ser ellers at din ynglings dykkerbåd er kommet til salg. Hvad med om
> du smed den mio på bordet og lade båden i Gilleleje, så skal vi nok
> komme nogle stykker og hjælpe dig med med at "dykke den til"

He,he jeg ville slet ikke få tid til at dykke med udgangspunkt fra Gilleleje
hvis salget af Havgus blev en realitet. Så ville jeg melde mig på samtlige
weekends og ugesture på Tom's nye skib.

Ske hvad der vil, dykning skal der til.
JZC

Fra : Jesper Munk

Dato : 10-11-03 12:09

Hej NG
Tak for hjælpen
ND i england vil ikke sælge direkte, men løsningen er nær.

Jesper Munk