WLAN, MiniStumbler og Jornada 720, hjælp !~
Fra : VIP

Dato : 07-11-03 14:47

Jeg har et orinoco (sølv) WLAN kort i HP jornada 720 og det kører fint med
CE driverne.

Jeg har forsøgt at få Ministumbler fra http://www.netstumbler.org/ til køre,
men jeg får en "Fatal application error"

I nogle forum´s på nettet er der delte meninger om det kan lade sig gøre.
Er der nogen her, der har en "tilrettet" version til HPC 2000, som kan køre
på Jornada 720 ?
eller er der nogen der har en vejledning til hvorledes det skal gøres ?

--
Venlig hilsen

Viggo
Erstat "punktum" med . i email adresse