Outlook og Lotus Notes og kalender
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-11-03 09:40

Jeg skal hjælpe en, der har brug for en bestemt funktion, han er vant
til at have i Lotus Notes.

Han er vant til at kunne sende en mødeaftale til en anden Notes-bruger
(ikke samme netværk). Modtageren får så en besked om, at aftalen er ved
at blive indført i hans kalender, og skal så blot acceptere dette.
Modtageren slipper altså for selv at skulle indtaste aftalen i sin
kalender.

Kan det lade sig gøre fra Outlook (Office XP) til en anden
Outlook-bruger, og kan det lade sig gøre fra Outlook til Notes?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : pre

Dato : 10-11-03 12:31

Klik ind på denne adresse som har alle Outlook relaterede filer:
http://www.slipstick.com/

Brug f.eks Task, eller Meeting, som søgeord (der er små 600 filer at vælge
mellem)
Der er altid klikmulighed for detaillerede oplysninger til en fil.
pre

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-11-03 13:25

pre wrote:

> Klik ind på denne adresse som har alle Outlook relaterede filer:
> http://www.slipstick.com/

Masser af Outlook-værktøjer, men enten kan jeg ikke finde ud af at søge,
eller også findes det, jeg leder efter, ikke. Altså et værktøj så man
kan sende en mødeaftale via e-mail fra Outlook direkte til en kalender i
Lotus Notes. Det nærmeste, jeg kom, var et værktøj fra Microsoft
(Outlook 2002 Connector), men det kræver, at man selv har installeret
Notes, og det var nærmest for at undgå dette.

Kan det virkelig passe, at Microsoft ikke har sørget for
interoperabilitet mellem kalenderne i Outlook og Notes, uden at man skal
installere Notes?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : pre

Dato : 10-11-03 13:57

!: Jeg er ikke ansat hos Microsoft, jeg er som du en privat bruger.
2: Netop nu har jeg tjekket Slipstick og fandt 57 hits på forbindelser
mellem Microsoft og Lotus Notes. Alle tilsyneladende gratis.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-11-03 13:25