Auktion
Fra : Angelbo

Dato : 07-11-03 09:31

Hej

Jeg påtænker at lave en auktion over nogle af mine malerier på min
hjemmeside. I den forbindelse ville jeg være glad, hvis nogen vil gå ind og
se på mit forslag til, hvordan jeg kan gøre det. Det jeg søger er råd,
vejledning og eventuelle regler for, hvordan man gør. Skal jeg f.eks opgive
kontonummer på siden? Skal der opgives CVR nr.? Er der andet, jeg skal
huske?

Eventuelle links til regler modtages gerne.

(Der er ingen links der virker på siden på nuværende tidspunkt, da jeg i
første omgang kun poster her for at finde ud af, hvordan jeg skal gøre.)

http://www.angelbo.net/Galleri/Auktion/

Mvh
Lisbeth

Fra : JLC-Handel

Dato : 07-11-03 14:46

"Angelbo" <angelboXXX@XXXtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> (Der er ingen links der virker på siden på nuværende tidspunkt, da jeg i
> første omgang kun poster her for at finde ud af, hvordan jeg skal gøre.)

Hej Lisbeth

Kanon flot side. Men syntes forsiden virker lidt "tung" med den megen tekst.
Ellers rigtig godt lavet !

Venlig hilsen
Jimmy Christensen
www.jlc-handel.dk MagLite, lygten der tænder......
Tec-Care, cremen der plejer......

Fra : Angelbo

Dato : 07-11-03 15:44

"JLC-Handel" <jimmylc@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Lisbeth
>
> Kanon flot side. Men syntes forsiden virker lidt "tung" med den megen
> [...]
Hej Jimmy

Tak for de pæne ord. Dette er dog ikke forsiden, men en side, der bliver
henvist til fra forsiden for at folk kan se reglerne for auktionen. Derfor
den megen tekst.

Inden jeg lægger den på, vil jeg dog gerne være sikker på, at der ikke er
nogle regler, som jeg har undladt at følge. Håber, at der er nogen, der kan
hjælpe.

Mvh
Lisbeth

Fra : JLC-Handel

Dato : 07-11-03 19:51

> [...]
> henvist til fra forsiden for at folk kan se reglerne for auktionen. Derfor

Okay, Lisbeth. Så kan jeg jo kun sige at det er en kanon flot side

> Inden jeg lægger den på, vil jeg dog gerne være sikker på, at der ikke er
> nogle regler, som jeg har undladt at følge. Håber, at der er nogen, der
> [...]
Ved ikke om det hjælper, men har du set på http://www.net-tjek.dk
Det er i hvertfald en ret god side både for forbrugeren og den
erhvervsdrivende.
--
Venlig hilsen
Jimmy Christensen

Fra : Angelbo

Dato : 07-11-03 20:20

> [...]
> >
> Ved ikke om det hjælper, men har du set på http://www.net-tjek.dk
> Det er i hvertfald en ret god side både for forbrugeren og den

Hej Jimmy

Endnu engang tak for de pæne ord. Og tak for henvisningen. Det var lige,
hvad jeg havde brug for. Nu vil jeg lige studere den side lidt, inden jeg
går videre.

Mvh
Lisbeth