en tæller, hvordan?
Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-11-03 04:43

Jeg kan ikke finde en gruppe, der omhandler CGI, så jeg håper, at
dette er den rette:

Hvordan laver jeg en tæller på min side?

Jeg har adgang til:

CGI/perl, PHP og mySQL database. Jeg har mit eget bibliotek til CGI.

Jeg har *ikke* adgang til frontpage extensions og ASP.

Jeg har dybest set ikke en brik forstand på ovenstående, så en
forståelig forklaring vil blive værdsat.

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-11-03 05:25

"Claus Tersgov" <xxtc342@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan laver jeg en tæller på min side?

Skidt med det, jeg fandt www.zipstat.dk , det er ret smart og så er
det ikke så dyrt

Claus

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 07-11-03 12:51

Claus Tersgov skrev:

> Jeg kan ikke finde en gruppe, der omhandler CGI, så jeg håper,
> at dette er den rette:

Til en anden gang - prøv gruppesøgningen på
<http://usenet.dk/grupper.pl>.

Søger man på CGI får man følgende resultat:
   <http://usenet.dk/grupper.pl?seek=cgi>

- hvor man kan se at gruppen
<news:dk.edb.internet.webdesign.serverside> er den mest velegnede.

En tæller baseret på PHP kan formentlig også lade sig gøre - her
kan man spørge i <news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.php>.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-11-03 13:46