Hvordan kører man et program fra Flash 5?
Fra : Andreas Hjorth Simon~

Dato : 14-04-01 22:46

Hej

Er der nogen der ved om det er muligt at åbne et program igennem flash.
Jeg har lavet en menu, der gerne skal åbne en access database, men da den
ikke udelukkende skal bruges på min comp. skal den selv kunne finde access
på drevet og åbne filen....Nogen der kan hjælpe????

Andy

Fra : MTPO

Dato : 17-04-01 08:06

Man kan åbne et program med flash og følgende dens filer, du bruger kommando
fscommand ("exec", "ProgramNavn.exe");
Fx hvis du vil åbne html med Notepad så er det: fscommand ("exec",
"notepad.exe"+chr(9)+"aaajs.html");
"chr(9)" kan man også skrive som "\t"
Her skal alle flash filer, programmet og dokument aaajs.html ligge i det
samme mappe. Ellers skal du fortælle vejen hen til alle indregrænser.
Fx fscommand ("exec",
"C:\\PROGRA~1\\ADOBE\\ACROBA~1.0\\READER\\acrord32.exe"+"\t"+"C:\\PROGRA~1\\
ADOBE\\ACROBA~1.0\\READER\\readme.pdf");
Læg mærke til at stigen er skrevet kun op til 8 tegn (dos)
Jeg tror, at du skal bruge CGI script til at kommunikere med din databaser.

MTPO
http://brodzikowski.homepage.dk/