Probs med IE under forskellige brugere
Fra : Mikael Andresen

Dato : 06-11-03 20:17

Hejsa alle sammen

Jeg har et rimeligt stort problem med IE 6.0 med SP1 installeret.... når
jeg logger ind på min egen konto (win xp for ordens skyld) kan jeg lave alt
det jeg vil på nettet som administrator.... men når jeg logger ind på f.eks
kæresten profil kommer der bare den der meddelse med IE har fundet en fejl
og er lukket ned.... der er blevet oprettet en fejlrapport som kan sendes
til microsoft..... hva pokker går der galt er det fordi de øvrige kontoer er
begrænsede????? Det skal siges jeg har fjernet diverse ikoner i startmenuen
hos de andre bruger, men kun under fanen programmer.... Hva gør jeg...
Hjælp...???

Mvh. Mikael