Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Browser understøtter ikke rammer
Fra : Stig Kjøller

Dato : 05-11-03 14:34

--Hvad betyder det når der står at min browser ikke understøtter
rammer. Kan dette ændres og kan det have noget at gøre med at jeg ikke
kan åbne genveje i et nyt vindue

Viljen til at ville kan give evnen til at kunne.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-11-03 14:39

slet WC127 skrev:

> --Hvad betyder det når der står at min browser ikke
> understøtter rammer.

Det betyder at browseren ikke kan vise frameset - eller evt. blot
<iframe>-elementet.

Hvilken browser drejer det sig om? (Producent, version og platform)

> Kan dette ændres

Formentlig ikke.

> og kan det have noget at gøre med at jeg ikke kan åbne genveje i
> et nyt vindue

Det tror jeg ikke.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Stig Kjøller

Dato : 05-11-03 14:51

Jens Gyldenkærne Clausen <jens@gyros.invalid> skrev:

> [...]
><iframe>-elementet.
>
>Hvilken browser drejer det sig om? (Producent, version og

ie6 med nyeste opdatering

--
Viljen til at ville kan give evnen til at kunne.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-11-03 15:08

slet P7LO9 skrev:

> ie6 med nyeste opdatering

O.k. - den browser kan sagtens forstå rammer. Hvilken side får du
beskeden på?

Har du prøvet at tømme temporære internetfiler?

NB: Klip venligst i citaterne når du svarer på indlæg. På den måde
er det langt lettere at se hvad du kommenterer. Se evt. min
signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Stig Kjøller

Dato : 05-11-03 15:58

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-11-03 17:23

Stig Kjøller (slet RSFB1) wrote:

> f.eks Google når jeg søger efter efterskoler står
> det i nogle af resultaterne

Det er ikke en besked til dig. Det er den webrobot som Google benytter,
der ikke understøtter rammer. Du kan roligt ignorere beskeden.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Stig Kjøller

Dato : 05-11-03 17:29

>Det er ikke en besked til dig. Det
>er den webrobot som Google benytter,
>der ikke understøtter rammer. Du
>kan roligt ignorere beskeden.
>
>--
>Mvh. Kim Ludvigsen
Tak.
Så mangler jeg kun at kunne åbne i et nyt vindue, men det har jeg
et spørgsmål om her på siden
Stig
--
Viljen til at ville kan give evnen til at kunne.

Fra : N/A

Dato : 05-11-03 15:58