Hjælp - hvorfor åbner indexfilen et nyt vi~
Fra : malene

Dato : 05-11-03 11:07

Hej
Er der nogen der kan give mig en forklaring på hvad jeg gør
forkert.
Jeg kan ikke forstå hvorfor at min Indexside åbner et nyt vindue
når der klikkes i menuen - Hvordan får jeg den til at åbne i
samme vindue???? og hvad gør jeg forkert? se link til koder her??

http://home.worldonline.dk/webweb/KNJ

Hilsen
Malene

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Falcon

Dato : 05-11-03 13:26

Hejsa

> Jeg kan ikke forstå hvorfor at min Indexside åbner et nyt vindue
> når der klikkes i menuen -

Din Iframe hedder F og du vælger target Midt - derfor

Løsning Omdøb din Iframe på Index-siden til Midt

-/ Falcon