Billigt Startsæt, hvor?
Fra : Kenneth T

Dato : 04-11-03 22:03

Hejsa

Jeg har fulgt med her i nogle uger, da jeg vil til at anskaffe et akvarie.

Hvor er der tilbud på et billigt startsæt, sådan 50-100L, for tiden? (helst
århus-djursland området). Jeg har hørt at man af og til kan købe dem til
ca500kr.
Alternativt kunne jeg jo købe brugt i www.dba.dk men tilsyneladende koster
det næsten det samme som nyt?

-
MVH
Kenneth T

Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 04-11-03 23:48

den nye dyrehandel der er kommet i randers storcenter, har et 126L startsæt
til 999,-

--
Dennis
Randers

Fra : Nette

Dato : 05-11-03 10:57

"Kenneth T" skrev i en meddelelse
> Hvor er der tilbud på et billigt startsæt, sådan 50-100L, for tiden?
(helst
> århus-djursland området). Jeg har hørt at man af og til kan købe dem til
> ca500kr.

Jeg har engang købt et 54 ltr. til 699,-
Men prøv og se inde på http://www.dyrecenter.dk/ under
fisk/akvarier/startsæt.

Nette

Fra : Jens Jensen

Dato : 05-11-03 14:09

> [...]
(helst
> århus-djursland området). Jeg har hørt at man af og til kan købe dem til

Jo større et akvarie desto lettere at holde, så hvis du har muligheden, så
gå efter et akvarium på omkring de 100L fremfor et omkring de 50L.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 05-11-03 21:08

Mener Maxi Zoo har et til omkring 4-500,- (ca. 50L)

Men som en anden skriver, køb så stort som du har plads og råd til.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : 4000

Dato : 05-11-03 21:50

start du bare med et lille et hvis du bare er lidt i tvivl og imens du
tænker kan du overveje det perfekte vandhul for dig og frem for alt så for
fiskene

Fra : Kenneth T

Dato : 05-11-03 22:41

> start du bare med et lille et hvis du bare er lidt i tvivl og imens du
> tænker kan du overveje det perfekte vandhul for dig og frem for alt så
for
> fiskene

Det var også det som var planen. Det er jo ikke volsomt dyrt, og hvis det er
noget for mig, sådan på lidt længere sigt, kan jeg jo altid finde et 2-300L
brugt i www.dba.dk

-
MVH
Kenneth T

Fra : Kenneth T

Dato : 05-11-03 22:39

> Mener Maxi Zoo har et til omkring 4-500,- (ca. 50L)

Det var lige sådan noget jeg leder efter, prøver sgu lige at ringe til dem i
morgen.

-
MVH
Kenneth T

Fra : 4000

Dato : 06-11-03 19:01

god ide det fanger.)

Fra : Kell

Dato : 10-11-03 11:33

Den lokale Akvarieklub.
Der kan du få fisk og akvarie planter og pumper , og hvad du ellers skal
bruge.

Alt dette kan man få gratis , bortset fra akvariet , som man betaler en kr
pr liter for
held og lykke.