Visio
Fra : Kenneth Brun Nielsen

Dato : 04-11-03 21:09

Hej alle,

Er programmet "Visio" i nogle office-pakker? Jeg synes ikke jeg kunne se det
i min kammerats Office XP(!) - ka' det virkelig passe?

/Kenneth

Fra : Leo Heuser

Dato : 04-11-03 21:48

Hej Kenneth

Ja, det er rigtigt. Visio har aldrig været
en del af Office. Det er et selvstændigt
program.

Leo Heuser
Excel MVP

Followup to newsgroup only please.

Fra : Kenneth Brun Nielsen

Dato : 04-11-03 23:01

"Leo Heuser" <leo.heuser@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Kenneth
>
> Ja, det er rigtigt. Visio har aldrig været
> en del af Office. Det er et selvstændigt
> program.

OK - tak for svaret! Da jeg surfede rundt på Microsofts Office-sider (WWW),
så det eller ud til at det var en del af pakken. Er der nogen, der ved hvor
meget programmet koster? - evt. på studielicens...

/Kenneth

Fra : pre

Dato : 05-11-03 08:22

På adressen:

http://www.microsoft.com/office/visio

ligger der en masse info, også om 2003 versionen. Det er også muligt at
hente en gratis 30-dages prøve.
pre