Service release 1a Office 2000
Fra : Jens

Dato : 04-11-03 19:37

Hej

Når nu Service release 1 til Office 2000 pakken er frit tilgængeligt
download materiale på Microsofts hjemmeside, troede jeg ! Det er jo kun en
setup man henter ned, og selve installationen foregår så on-line, er der så
ikke en venlig sjæl der vil lægge Service realease1a pakken og på en binær
gruppe. Så skal den da kun hentes hjem een gang, og ikke hver gang der
formatteres.

--
M.V.H.

John

Fjern "no_spam." ved mail.

Fra : pre

Dato : 04-11-03 19:59

For "Hundrede år" siden kunne man rekvirere en gratic CD med hele teksten. I
dag kan du hente den gratis og få den installeret gratis i en version der
passer til din installation. Vel at mærke hvis du har en registreret
Office. Det er næppe sandsynligt at du har den rigtige installer til
formålet.

Microsoft recommends that you install the SR-1a update using the Product
Updates tool. Note The actual file size will depend on what you already
have installed. The actual download time will depend on your modem speed and
what needs to be installed. The file size and download time indicated on
this page represent the initial time it will take for us to determine which
patches need to be applied to your machine. The actual file size varies
between 26-40 MB; the actual download time at 28.8k is between 2-3 hours.

pre

Fra : Jens

Dato : 04-11-03 20:03

"pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> passer til din installation. Vel at mærke hvis du har en registreret
> Office. Det er næppe sandsynligt at du har den rigtige installer til

Det er nemlig lige hvad jeg har, men CD´en skal rekvireres i USA og der er
8-9 ugers leveringstid!

--
M.V.H.

Jens

Fjern "no_spam." ved mail.

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-03 06:45

Jens skriblede:
> Det er nemlig lige hvad jeg har, men CD´en skal rekvireres i USA og
> der er 8-9 ugers leveringstid!

Når man nu tar' Office 2000 alder i betragtning,
kan de 8 - 9 uger så ikke være ligegyldige, da du
jo åbenbart har brugt programmet i den forgangne
periode uden at *mangle* Service release 1.

--
/Gevaldi

Fra : Jens

Dato : 05-11-03 17:26

> [...]
> kan de 8 - 9 uger så ikke være ligegyldige, da du
> jo åbenbart har brugt programmet i den forgangne
> periode uden at *mangle* Service release 1.

Selvfølgelig, ved nærmere eftertanke - men det er jo nok den menneskelige
natur der spiller lidt ind der. Når nu man har fundet ud af at der er en
opdatering - så skal den dæ.... også hentes hjem nu.

--
M.V.H.

Jens

Fjern "no_spam." ved mail.

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 04-11-03 22:22

On Tue, 04 Nov 2003 19:37:13 +0100, Jens wrote:

> [...]
> ikke en venlig sjæl der vil lægge Service realease1a pakken og på en binær
> gruppe. Så skal den da kun hentes hjem een gang, og ikke hver gang der
På download siden
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=AF6C8D03-7633-45B4-AB96-795EE656F2A2&displaylang=EN
står der:
This update will be installed from the Web and will update the Office 2000
installation on your PC. If you need to update more than one PC and would
like to download the SR-1a update to your hard disk, please download the
Office 2000 Downloadable Update (file name O2ksr1adl.exe), to your hard
disk.
http://www.microsoft.com/office/ork/2000/appndx/toolbox.htm#o2sr1au
--
Mikkel Bundgaard
Student at IT University of Copenhagen

Fra : Jens

Dato : 05-11-03 17:23

Tak

--
M.V.H.

Jens

Fjern "no_spam." ved mail.

Fra : Brian Olsen

Dato : 05-11-03 17:52

"Jens" <koksfyr@no_spam.yahoo.dk> skrev i en meddelelse news:3fa7f1d2$0$27470$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> ikke en venlig sjæl der vil lægge Service realease1a pakken og på en binær
> gruppe. Så skal den da kun hentes hjem een gang, og ikke hver gang der

Denne side er meget god:
<http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84>

Mvh
Brian Olsen