Squirrelmail 1.4.2 + kalender
Fra : // Overby

Dato : 04-11-03 19:06

Hejsa,

Jeg har installeret squirrelmail og bruger det kalender-plug-in, der følger
med. Men jeg kan kun have én indgang i kalenderen af gangen. Når jeg laver
en ny bliver den indgang overskrevet. Nogen forslag.

Daniel

Fra : // Overby

Dato : 04-11-03 19:38

> [...]
> med. Men jeg kan kun have én indgang i kalenderen af gangen. Når jeg laver
> en ny bliver den indgang overskrevet. Nogen forslag.

Jeg har nu kunne spore mig til, at den kun gemmer én post i filen? Ikke
allesammen?! Uddrag af koden, der gemmes i filen. Løkken gennemløbes altså
kun én gang, hvorfor?

//makes events persistant
function writecalendardata() {
global $calendardata, $username, $data_dir, $year;
$calendardata =

$filetmp = getHashedFile($username, $data_dir,
"$username.$year.cal.tmp");
$filename = getHashedFile($username, $data_dir, "$username.$year.cal");
$fp = fopen ($filetmp,"w");
if ($fp) {
while ( $calfoo = each ($calendardata)) {
while ( $calbar = each ($calfoo['value'])) {
$calfoobar = $calendardata[$calfoo['key']][$calbar['key']];
$calstr =
"$calfoo[key]|$calbar[key]|$calfoobar[length]|$calfoobar[priority]|$calfooba
r[title]|$calfoobar[message]|$calfoobar[reminder]\n";
fwrite($fp, $calstr, 4096);
}

}
fclose ($fp);
@unlink($filename);
rename($filetmp,$filename);
}
}

Fra : // Overby

Dato : 04-11-03 19:47

Til dem, det måtte interessere.

Jeg lavede en reset(); på mit aray inden jeg kørte løkken igennem. Den
interne pointer blev åbenbart efterladt i slutningen af filen. Er jeg den
eneste, der har haft dette problem med kalenderen i Squirrelmail?

/Daniel