Ikoner (links) mangler i hjælp (MS2000)
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 04-11-03 12:57

I alle mine MS applikationer (2000 udgaven) er de små ikoner i
hjælpefunktionen blevet til små firkanter med en prik i.
Eksempelvis mangler jeg "Se også" og "Eksempler" øverst for en
hjælpefunktion. Selve link-funktionen er også sat ud af kraft, så
der sker ikke noget når jeg trykker fx. på den knap der skulle
være "Eksempel".

Kan nogen forklare mig hvordan jeg kan få det til at virke igen.
Jeg kan ikke tro at det hjælper med en geninstallation, da det er
forsvundet fra alle MS-programmer på een gang.

mvh

Lars

Fra : pre

Dato : 04-11-03 15:56

Hjælpeteksterne ligger i forskellige filer (som regel kan de afprøves
direkte i Windows/Hjælp). Mest sandsynligt er det en fejl i det program der
viser og styrer funktionen.
Det burde kunne klares med Søg og Erstat som startes i selve menuteksten
Hjælp. Det er en variant af installeren som afprøver alle filerne.
pre

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 06-11-03 20:50

"pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> skrev i en meddelelse
> Mest sandsynligt er det en fejl i det program der viser og styrer
funktionen.

Det havde du sådan set ret i. Problemet blev løst ved at opdatere MS
Internet Explorer fra version 5.5 til nyeste version (6.0). Så kom links'ne
igen

Lars