Skærme
Fijala 3554
Hjemmeside med beskrivelse af paneler
Fra : Zulu

Dato : 04-11-03 10:42

For et stykke tid siden, var der en der postede et link til en
hjemmeside hvor Dr. Ralph havde skrevet en artikel/ indlæg og de
forskellige paneltyper.
Jeg har søgt tilbage i gruppen med groups.google.com men kan ikke
finde linket, så er der ikke en venlig sjæl, der kan poste det igen?

På forhånd tak
Zulu

Fra : Kasper Garnæs

Dato : 04-11-03 11:19

Zulu <zulu@toughguy.net> wrote:
> [...]
> Jeg har søgt tilbage i gruppen med groups.google.com men kan ikke
> finde linket, så er der ikke en venlig sjæl, der kan poste det igen?

Artiklen er her: http://www.eaid.dk/eaid.php?action=vis&id=339.

---
Med venlig hilsen / Regards
Kasper Garnæs
http://kasper.garnaes.dk

Fra : Harald

Dato : 04-11-03 13:50

"Kasper Garnæs" <demos@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Artiklen er her: http://www.eaid.dk/eaid.php?action=vis&id=339.

Fona sælger MEDION 18,1" skærme med kontrast på 350:1, nogen der så ved om
de har S-IPS eller MEGET gamle MVA/PVA paneler?

/HK

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 04-11-03 17:11

"Harald" <news10@-REMOVE-THIS-kroning.dk> skrev i en meddelelse
> "Kasper Garnæs" <demos@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Fona sælger MEDION 18,1" skærme med kontrast på 350:1, nogen der så ved om
> de har S-IPS eller MEGET gamle MVA/PVA paneler?
>
> /HK

Hej Harald (tror jeg)
Ved ikke hvad panel der sidder i men skulle efter rygter være et ips fra LG
virker ihvertfald udemærket og væsentlig bedre end den 17" Compaq TFT på
arbejde er kommet til at tænke på om man kan udlæse noget ud fra opdaterings
frekvensen, hjemme på medionen er billedet klart bedst ved 60Hz hvorimod på
arbejde skal Compaqen have 75Hz for at stå godt. Hjemme køres med et FX5200
på arbejde med Matrox G400, måske en expert kan gennemskue dette.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : E. Jensen

Dato : 05-11-03 10:08

> Fona sælger MEDION 18,1" skærme med kontrast på 350:1, nogen der så ved om
> de har S-IPS eller MEGET gamle MVA/PVA paneler?

Det skulle ifølge www.prad.de være denne skærm, iklædt sølv:
http://www.archtech.com.tw/ez18a.html Jeg mener det er LG ips-paneler der
sælges i DK for tiden. Har selv en fra Fona og er ok tilfreds(gad ikke vente
på 19" 16ms s-ips længere). Jeg mener at min Medion har minimum 1 pixel
fejl, men det generer ikke i det daglige.

mvh E

Fra : Zulu

Dato : 04-11-03 14:36

"Kasper Garnæs" <demos@mailme.dk> wrote in message news:<bo7udo$180b$1@news.cybercity.dk>...