Iso manifold m. 3/4" ventiler
Fra : Henrik & Betina

Dato : 03-11-03 17:37

Hej,

Er der nogen som kender en leverandør/producent af Iso manifold m. 3/4"
ventiler?
Fandt ud af at mine "gamle" Faber flasker har dette gevind og ikke M25.....

Mvh

Henrik
E-Scuba

Fra : Henrik

Dato : 03-11-03 17:50

Hej.

Jeg skulle mene af b.la. Halcyon's amerikanske manifold er 3/4. Men prøv evt
at kigge på de amerikanske sider, for der er det stadig standard.

God jagt.

Henrik

Fra : Johnny Christensen

Dato : 03-11-03 19:50

Prøv at ringe til André fra Søsport Import. Han har så mange mærkelige
sager.
86 15 55 21