Min java menu gemmer sig
Fra : Thomas

Dato : 03-11-03 14:42

Var inde på http://www.apycom.com/image-fade-menu/ex4.html og
hente deres menu. men den vil ikke titte frem :(
nogen der ved hvad jeg gør galt??
sådan ser kilden ud nu

<head>
<title>Fc Foxes</title>
</head>
<applet Code=apImageFade.class Width=140 Height=161 mayscript>
<param name=Copyright value=Apycom.com><a
href=http://www.apycom.com>(c) Apycom</a>
<param name="isHorizontal" value="false">
<param name="fadeDelay" value="30">
<param name="fadeSteps" value="30">
<param name="alignText" value="left">
<param name="status" value="text">
<param name="backPic" value="pix/bg5.gif">
<param name="backColor" value="ddddff">
<param name="backHighColor" value="ffffff">
<param name="fontColor" value="ddffff">
<param name="fontHighColor" value="000044">
<param name="font" value="Arial,11,1">
<param name="menuItems" value="
{Nyheder,nyheder.htm,_info}
">
</applet>

Nu er jeg ret noob til det her har først sat mig ind i hmtl osv
for 4 dage siden, meen burde man ikke kunne se java funke i et
dokument når det er??

Mvh
Thomas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-11-03 15:17

Thomas skrev:

> Var inde på http://www.apycom.com/image-fade-menu/ex4.html og
> hente deres menu. men den vil ikke titte frem :(
> nogen der ved hvad jeg gør galt??

Prøv i <news:dk.edb.internet.webdesign> eller evt.
<news:dk.edb.programmering.java>. Denne gruppe handler om
javaSCRIPT - der på ingen måde er det samme som Java.

> Nu er jeg ret noob til det her har først sat mig ind i hmtl osv
> for 4 dage siden, meen burde man ikke kunne se java funke i et
> dokument når det er??

Et råd: Drop java til simple opgaver som menuer. Det er langt
tungere end en menu i HTML/CSS/Javascript og der vil være brugere
der ikke kan benytte menuen - enten fordi deres browser ikke
understøtter Java eller fordi de har slået Java fra.

Du kan få flotte menuer med DHTML (html/css/javascript) - så vidt
jeg husker henvises der jævnligt til et sted med mange menuer i
denne gruppe - kig lidt tilbage og se om du kan finde noget.

Hvis du *vil* have din javamenu, så send et link til din side i
stedet for koden. Det er langt lettere at finde fejl på den måde.
Se evt. <http://infimum.dk/HTML/hjaelpmig.html>.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-11-03 15:25

Hvor har du lagt class filen henne? Den skal ligge sammen med html
filen.